User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 20:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > legend of zelda phantom hourglass - pulmia!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Legend of zelda phantom hourglass - pulmia!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jjsk
Newbie
_
24. kesäkuuta 2008 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on isoja pulmia!Isle of Ember - nimisellä saarella on joku Astrid niminen ennustaja (tai joku sellainen) joka on sen ''ennustaja talon'' kellarissa jonkun ison sinisen laatikon, jota kyl siinä sanotaan oveks, nii sen takana. Miten sen voi pelastaa sieltä?

Ja sit ku ne pommit on siellä Mercay Island - saarella kaupassa, nii miks se ei myy niitä vaikka rahat riittää?

(Mulla on eka merikartta) Ja miten niillä saarilla kun on aarrearkkuja sellasissa paikoissa, joihin ei voi hypätä, nii miten ne saa?

Miten pääsee Molida Island - saarelle kun mä aina juutun kareihin?

Ja sit Mercay Island saarella on semmonen pikkuinen saari siinä iha vieressä, siihen ei voi hypätä nii miten siihen pääsee?

Olkaa kilttejä ja auttakaa!

Juusal-
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > legend of zelda phantom hourglass - pulmia!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy