User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 03:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > samsung sgh-e370 apua?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung SGH-E370 Apua?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
24. kesäkuuta 2008 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei.Eli ostin tuossa tuollaisen kännyn.Nyt tuli sitten ongelmia kun siirsin bluetoothin kautta koneelle videon ja yritän videoo toistaa media playerillä niin playeri valittaa että ei tunnista muotoa.Video on siis muotoa mb4 ja minulla on ohjelma jolla voipi muuntaa esim wma muotoon jne jne.. Mitä voisin tehdä että saisin näkymään videon koneellani? tarvitsenko jonkun ohjelman tai jotain?

Kiitos jo etukäteen :)

Sanna
pateboe
Member

6 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2008 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäs varmaa muuttaa se video vaikka wma muotoon?

1. 6700K | GTX 1070 | 16GB DDR4 | 240GB SSD
2. FX-6300 | GTX 660 DCII OC | 8GB DDR3 1600Mhz | 1TB HHD
Junior Member
_
16. heinäkuuta 2008 @ 06:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeileppas ladata VLC media player : http://www.videolan.org/vlc/
Tolla soittimella onnistuu melkein tai jopa kaikkien videoiden toisto ilman että tarttee sekoilla kodekkejen kanssa.

Tolla oon itse katellu klippejä mitä oon nauhotellu omalla sgh-400 luurilla.

minullakin on tietokone. . .
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > samsung sgh-e370 apua?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy