User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 06:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > lopputyö p2p-verkoista, jeesatkaa miestä!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lopputyö p2p-verkoista, jeesatkaa miestä!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pyrogenic
Newbie
_
23. tammikuuta 2004 @ 07:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen mennyt lupaamaan tekeväni loppytyöni (teknillinen linja kaupallisen alan ammattikorkeakoulussa) p2p -verkoista, ja olisi viikko aikaa keksi mistä näkökulmasta kannattaisi verkkoja tutkiskella. Alkuperäinen suunnitelma tutkia niitä kuvitteellisen yrityksen tietoturvan kannalta kaatui omaan.. ..no määlyyteensä, sanotaan se vaikka sillain. Arvon afterdawnilaiset, kun teistä suuri osa varmasti tietää minua paljon enemmän näistä verkoista, olen varma että tiedätte jonkun sopivan ajankohtaisen (?) tai mielenkiintoisen näkökulman minkä perusteella voisi loppytyötä alkaa väsätä?
Se siis ei saa olla tyyliin "mikä on paras clientti" tai "nopein tapa imuttaa", vaan mieluummin sellainen että siitä saisi oleellista tietoa yritys, tai vaikka pentti keskivertokäyttäjä.

Yksi mitä olen olen pyöritellyt päässäni on eri p2p-verkkojen käyttö yrityksen mahdollisena atk-tuen työkaluina, tai muuten vaan yrityksen jonkinnnäköisenä hajautettuna tietokantana.. mitä tuumaatte oi asiaan perehtyneet gurut?

Itse olen aika sunnuntaikäyttäjä ollut, hieman kokemusta löytyy e-mule/kazaa/dc++/bittorrent -linjalta.

Koodaustasolle ei tämän (kaupallisen alan) loppytyön ole kai tarkoituskaan mennä, mutta vinkkejä/tietoa myös esim verkkojen teknisestä toteutuksesta/toimintaperiaatteista otetaan mielellään vastaan, samoin kuin muuta oleellista infoa :)

aikaahan jäljellä on tämä legendaarinen viikko.. ja silloin pitäisi jo matskua löytyä jonkun verran..

help!
Rattus
Suspended due to non-functional email address
_
23. tammikuuta 2004 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos minä olisin sinun housuissasi, niin lähtisin purkamaan jutta alustavasti Googlen avulla. Hakusanaksi "vertaisverkot", niin valmista materiaalia ja lopputyötä löytyy aika kivasti. Tätä kautta voit saada ajatusasteella olevan aiheen kypsytettyä lopulliseen muotoonsa.

- Dixi et animam levavi -
Moderator
_
23. tammikuuta 2004 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sourcefogesta löytyy sourcet ainaki dc++:lle ja revconnectille, paljon myös inffoa ite ohjelmista. Kerro peruskäyttäjän ja RIAA:n ja vastaavien näkökulmasta onko p2p:stä haittaa kenenkin mielestä ja kuin paljon.

http://irc.evtek.fi/urllog/2004/01/22/jearait.jpg

kun taas jenkkiläisis lehdis näkee vähän väliä hehkutusta et p2p:t vie rahat kaikilta, etenkin levy-yhtiöltä.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > lopputyö p2p-verkoista, jeesatkaa miestä!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy