User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 04:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > monitorin menu pimeänä ongelma ratkaistu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Monitorin Menu pimeänä ONGELMA RATKAISTU
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
25. kesäkuuta 2008 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku jeesata ihan epätoivoista?
Mulla on näyttönä Hp Pavilion m703 ja nyt on sellainen ongelma, kun painaa monitorin MENUA, näytölle tulee vain musta "taulu", eikä mitään voi/uskalla säätää,kun menis ihan hakuammunnaks...
Näyttö on muutenkin nykyään ärsyttävän tumma ja ATI Catalyst Control Centerillä saa jotenkin säädettyä värejä, mutta värit eivät ole luonnollisia lainkaan. Mitä ihmeessä mun pitäis tehdä? 1 kaveri sanoi, että resetoi näyttö, mutta miten mä sen teen? En arvaa uuttakaan näyttöä ostaa, jos sama vika toistuu taas. Oisko kellään antaa neuvoja mulle, oon ihan neuvoton täs asiassa.

Kiitos jo etukäteen.
Newbie
_
28. kesäkuuta 2008 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttöni senkuin tummui ja tummui ja vaikka Atin säädöt olivat ihan tapissa, ei mitään meinannut nähdä enää.

Otin kaverilta toisen näytön testiin ja ongelma ratkesi heti.
Vanha näyttöni oli yksinkertaisesti tullut tiensä päähän.

Nyt on uusi näyttö ja kaikki toimii taas! :)

Harmi, ettei kukaan viitsinyt vastata ensimmäiseen viestiini,
mutta toivottavasti tämä auttaa jotakuta, jolla ehkä sama ongelma.

Mukavaa kesän jatkoa kaikille!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > monitorin menu pimeänä ongelma ratkaistu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy