User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 22:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > antennijohdon pituus
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Antennijohdon pituus
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Jublebum
Newbie
_
25. kesäkuuta 2008 @ 22:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä vuoden verran ollut Humax 9200C:n tyytyväinen omistaja. Päätin tylsän sadepäivän kunniaksi vaihtaa olohuoneen järjestystä jolloin boksiin tullut vanha antennijohto (n.3m) ei enää riittänytkään.
Noh...kävin biltemasta hakemassa 10 metrin piuhan ja pistin pelipaikoille. Tämän operaation jälkeen hävisi tietysti kuva kokonaan lähes kaikilta kanavilta (pari jotain ihme Espanjalaista TV-shop kanavaa näkyi pätkien). Eli vihdoin tähän varsinaiseen kysymykseen: Voiko digi-signaali heiketä niin paljon 10 metrin piuhalla ettei näy mitään vaikka 3 metrin piuhalla kaikki kanavat näkyy oikein viimitteen päälle? Kertokaa viisaammat!
Topi1234
Member

10 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2008 @ 01:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun käsityksen mukaan ei pitäs heiketä niin paljoa että kanavat häviäisi. Ellei singnaali ole jo 3 metrin johdolla ollut niin heikko että kanavat on just ja just näkyny ilman pätkimistä. Tai vaihtoehto on että antennijohto on viallinen, sisältä poikki, kosketushäiriö tjsp.

Tähän mainittakoon että, minulla oli ongelmia radio kanavien kanssa, sillatavoin että kaksi asemaa saatoi kuulua päällekkäin silloin käytin halpaa robbarin johtoa, sitten muistin että mullahan on jossain kunnon paksua antennijohtoa lyhyt pätkä vaihdoin tilalle ja toimi loistavasti, eli halpisjohto päästi mulla häiriötä läpi, voi olla että toi sun johtoskin päästää jotain läpi ja se häiritsee. Voit käydä jostain kattoo paksumpaa ja kalliimpaa johtoa, sanokoon joku joka tietää näit paremmin vähä enemmän infoo. :) Toivottavasti tää auttoi edes jotenkin.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > antennijohdon pituus
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy