User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 19:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > vilkkuvat ledit/neonit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vilkkuvat ledit/neonit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
axax
Junior Member
_
26. kesäkuuta 2008 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vosko joku viisaampi selittää miten saisin basson tahtiin vilkkuvia neoneja tai ledejä koneeseen kii ? Katon jotain juttuja netistä mutta ne oli vaikeita ymmärtää :)Mulla on nyt sellanen 12 v pieni neoni lidlistä vahvistimesta kii ja vilkkuu aika surkeesti ...
Staff Member

19 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2008 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis oletko kytkenyt sen suoraan vahvistimeen? Mitenkäs tämä on mahdollista, ote se äkkiä irti jos olet sen ääni kanavaan laittanut.

Tarvitset "ääniohjausyksikön". Itse en ole sellaista vielä löytänyt joka toimisi 12v neon-valojen kanssa. Siispä ostin linkistä löytyvästä kaupasta 4 kappaletta kylmäkatodiputkia sekä niiden kanssa yhteen sopivan ääniohjausyksikön.

[url=http://www.coolputer.fi/default.asp?sivuille=1][/url]

Intel Core2D E8500 3.16GHZ, Asus Radeon HD4850 512mb, Asus P5Q Deluxe, Kingston 8GB DDR2 800MHZ, 2x Seagate Barracuda 1 Trb "RAID", Antec ANTEC P182B, CORSAIR 520W Silent, Loghitech MX5500 Laser, Windows 7 Home Predium 64bit
axax
Junior Member
_
27. kesäkuuta 2008 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei suoraan vaan oon laittanu kaiuttimeen johtoon joka on viritinvahvistimessa kiinni eli siinä on samassa neoni ja kaiutin :) Toi linkki ei toiminu mutta tajusin idean :)
Mainos
_
__

_
Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
4. heinäkuuta 2008 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti axax:
Ei suoraan vaan oon laittanu kaiuttimeen johtoon joka on viritinvahvistimessa kiinni eli siinä on samassa neoni ja kaiutin :) Toi linkki ei toiminu mutta tajusin idean :)
Meikällä Ladassa takakaijuttimissa näin poppivalot:

Lähtö takakaiuttimiin ---> Johdot haarautuu Apiko-liittimillä

Toinen johtopari menee 6x9 kaiuttimeen ja toinen pari menee tupakinsytsäriin laitettavaan neonvaloon. Plussa siihen tappiin ja miinus toiseen niistä kaarista. Mulla on ne molemmis takakajareis nii komee illalla vetää ku ne vilkkuu sielä. :D
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > vilkkuvat ledit/neonit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy