User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 3.9.2025 / 21:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > media player 11 ei toista avi-tiedostoa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Media Player 11 ei toista AVI-tiedostoa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
shutoff
Newbie
_
26. kesäkuuta 2008 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyttis Windows XP Home Edition,jossa Media Player 11 ja FFDSHOW,mut
AVI/DVD-leffat ei näy.Musiikin soitto toimii aivan normaalisti.Missähän
mahtaa mättää.Help me,please.Thanx jo etukäteen.
Senior Member

3 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2008 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkasta FFDSHOWn asetukset huolella läpi. Itse en enää niitä enää valitettavasti muista kun "tulin järkiini" ja heivasin kaikki ylimääräset kodekit v'''''n ja hommasin GOMPlayerin jossa on sisäänrakennetut kodekit ja ilmoittaa automaattisesti jos jokin kodekki puuttuu, ja kertoo mistä sen saa. Myös esim. VLC on hyvä vaihtoehto.
city67
Junior Member
_
9. heinäkuuta 2008 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla oli sama vika ton ,,mä otin ton kodekki homman pois ja asensin
K-Lite Mega Codec Pack v4.0.0...ja nyt toimii avit ja dvd,,kaikki mitä laittaa...
city67
Junior Member
_
9. heinäkuuta 2008 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti city67:
mulla oli sama vika ton FFDSHOW kans
,,mä otin ton pois ja asensin
K-Lite Mega Codec Pack v4.0.0...ja nyt toimii avit ja dvd,,kaikki mitä laittaa...
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
9. heinäkuuta 2008 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti city67:
mulla oli sama vika ton ,,mä otin ton kodekki homman pois ja asensin

Eli heivasit kevyen, nopean ja monipuolisen softan ja asensit tilalle läjän tiesmitä kodekkeja. Ehkä vähän oldschool asenne mulla, mutta vähemmän on parempi.

Mitä tuohon ongelmaan tulee niin kokeilepa WMP11 sijasta perus media playeria. Start -> Run -> mplayer2

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > media player 11 ei toista avi-tiedostoa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy