User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 16:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > zyxel p-600 series kusee
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Zyxel P-600 series kusee
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

16 tuotearviota
_
27. kesäkuuta 2008 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä sain tässä tällaisen adsl modeemin kuin Zyxel P-600 ja tiedättekö mitä ku ei toimi ollenkaan hyvin.

Kysymykseni kuuluu että kuinka minä saan counter strike sourcen näyttämään kaikki nämä serverit mitä on luotu. olen yrittänyt laittaa vaikka mitä porti numeroo mutta en vain tiedä ja keksi että mistä minä saisin sen selville. se ei vain näytä kaikkia servuja toisin kuin kavereilla.

Jos esimerkiksi ajatellaan sitä että kaikki pelit ja ohjelmat joitan käytän netissä pitää melkein erikseen laittaa sieltä sen adsl modeemin asetuksista sallittaviksi että ne toimisivat kunnolla.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/587176 <-- pieni jelppi muilleki

kiitos etukäteen
heikki75
Senior Member
_
29. kesäkuuta 2008 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zyxel porttiohjaus http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/577971#3536789

Etsi linkin ohjeista Zyxelin malli ja PortForwarding ohjeista valitse "Half Life 2 Steam".
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > zyxel p-600 series kusee

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy