User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 16:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > karaoken poltto ei onnistu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Karaoken poltto ei onnistu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Bertta77
Newbie
_
28. kesäkuuta 2008 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on koneella pari karaoke levyä NTI iso file tiedostona. Olen yrittänyt polttaa niitä DVD+R levylle. Ensin yritin koneen mukana tulleella NTI DVD&CD-maker 7 ohjelmalla ja valitsin data dvd.
Ei onnistunut. Soitin ilmoitti error kun yritin katsoa levyä.
Sitten yritin Nero Start Smart ohjelmalla. En ole varma onko se mikä versio. Jos otan normaalisti tee data dvd ja kun tulee teksti add ja valitsen tuon karaoke levyn se ottaa sen kokonaisena siihen kenttään.
( Tässä vaiheessa huomautan, kun olen aiemmin polttanut karaokea pub. vob. ja ifo tiedostoja sisältävältä tallenteelta. Olen siinä vaiheessa kun valitsen add aukaissut kansion ja valinnut ctrl nappia käyttäen jokaisen tiedoston erikseen ja siirtänyt sitten kaikki kerralla siihen kenttään missä näkyvät poltettavat tiedostot. Levy on onnistunut. Ainoastaan valikot eivät toimi samalla tavalla kuin ostolevyssä. Kun painan menu tulee näkyviin vain pitkä lista numeroita, mutta biisin valinta onnistuu kun tietää monennenko biisin haluaa. Normaali kappaleitten nimet sisältävää menua ei tule. Jos olen valinnut kansion avaamatta sitä ja polttanut kokonaisena ei levy toimi.)
En siis ole vielä uskaltanut tätä vaihtoehtoa kokeilla. Mutta kokeilin
sellaista että Polta image levylle. Sitten valinnut data dvdn. Mutta taas tulee soittimeen error. En enää tiedä mitä tekisin :(
Bertta77
Newbie
_
28. kesäkuuta 2008 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisäys:
Eli nuo aiemmat polttamani tiedostot ovat olleet video ts bup sekä sit niitä vob ja ifo tiedostoja ja mukana on ollut välilltä myös jotain data lay ja layout tiedostoja.
aapeli95
Member

2 tuotearviota
_
28. kesäkuuta 2008 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä on helpoin DVD-poltto-ohjelma. Tässä
Bertta77
Newbie
_
2. heinäkuuta 2008 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vinkistä. Kokeilin neuvoasi, mutta ei tullut mitään. En vaan jotenkin onnistunut käyttämään tai lataamaan tuota polttoohjelmaa.
Mulla on näiden koneiden suhteen peukalo keskellä kämmentä. Olisiko muita neuvoja?
AfterDawn Addict
_
2. heinäkuuta 2008 @ 23:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa on hyvä image poltto ohjelma, maksullinen tosin.

http://www.magiciso.com/download.htm
Bertta77
Newbie
_
7. heinäkuuta 2008 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisiko vielä muita neuvoja, please viisaat auttakaa!
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
7. heinäkuuta 2008 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile tuota img burner ohjelmaa, on ilmainen.

http://en.softonic.com/s/img-burner
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > karaoken poltto ei onnistu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy