SoundMax ohjaintiedostot hukassa.
|
|
mijuve
Suspended due to non-functional email address
|
28. kesäkuuta 2008 @ 21:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Huomasin eilen illalla, ettei koneessani toimi äänet. Viruksista tai muista homma ei ole kiinni. Asia varmistui, kun katsoin ohjauspaneelista kohdasta äänet ja äänilaitteet. Siellä luki, ettei äänilaitteita ole. Noh, sehän on silkkaa paskapuhetta, sillä kyllä mulla yhä äänilaitteet on.
Saan ilmoituksen: Koodi 39. Ohjaintiedostoja ei voitu ladata JNE.
Mulla on äänikortti integroitu kiinni emolevyyn, joka on Asus M2N-2.
Kaivoin CD:nkin jo esille ja poistin soundMaxin ja asensin uudestaan, mutta ongelma ei ratkennut.
Voisikohan ongelma johtua siitä, kun eilen piti sonaran sivulta ladata päivitys f-secureen? En ole ihan varma, milloin tarkalleen äänet lakkasivat pelittämästä?
Entä voiko Ccleaner olla syynä? Sehän tekee rekisteriin muutoksia näet.
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
2. heinäkuuta 2008 @ 12:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Suosittelen lataamaan asuksen sivuilta uusimmat ääniajurit emoosi.
Lataa->poista vanhat->boottaa->asenna uusimmat.
|
mijuve
|
2. heinäkuuta 2008 @ 23:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei auta. Olen yrittänyt niin savvuston tarjoamia ajureita, kun myös ajureiden asentamista levyltä, jonka koneen mukana sain. Kaikki äänilaitteet ovat merkitty keltaisella kolmiolla, joten vika ei ole pelkästään Soundmaxissa.
Eipä sillä enää väliä.. Kone huollossa ja pahimmassa tapauksessa 50? lasku, jos emossa itsessään ei ole mitään vikaa. Ainakaan itse en ole konettani sössinyt tällä kertaa, vaan homma alkoi ihan itsestään. Sehän vissiin kasvattaa todennäkösyyttä, että emon äänipuoli olis pasahtanu?
Toivotaan, että ne siellä servitissä räjäyttäisivät koko koneen jasaisin uuden. :)
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
3. heinäkuuta 2008 @ 09:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Eipä sillä enää väliä.. Kone huollossa ja pahimmassa tapauksessa 50? lasku, jos emossa itsessään ei ole mitään vikaa
Tolla 50?:llä olisit ostanut jo uuden äänikortin koneeseen ja saanut varmasti laadukkaampaa ääntä kuin emon omalla äänikortilla.
|
Mayol
Newbie
|
3. heinäkuuta 2008 @ 16:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni teki DVD-asema vähän aikaa sitten tuon saman virheilmoituksen, että "ohjaintiedostoja ei voitu ladata, koodi 39". Soitin vain Fujitsun tekniseen tukeen (kun takuu oli vielä voimassa). Sieltä tuli pienen keskustelun jälkeen sähköposti, jossa oli ohjeet rekisterin muokkaukseen. Se sitten auttoi, kun jostain ohjelmapuolen viasta oli kyse, he olisivat muuten lähettäneet laskun.
En usko, että kyse olisi oikeastaan ollut ainakaan Ccleanerista, itse olen käyttänyt sitä ja Advanced Windows Carea eikä ole tullut ongelmia (mitä nyt vasta Ccleanerin poistin, mutten sen toimimattomuuden takia). Tiedä häntä sitten, johtuiko DVD-aseman ajoittainen jumitus niiden käytöstä.
|
Mainos
|
  |
|
mijuve
|
4. heinäkuuta 2008 @ 17:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo rekisterin muokkaus olisi ollut varmaan vastaus ongelmaan. Noh, hinta puhtosi huollossa 20?, kun kävi ilmi, että jotakin oli tapahtunut jonkun service pack 3:n asennuksen aikana, joka on käsittääkseni tapahtunut automaattisesti.
Nyt on kuitenkin kone nollapisteessä. Mietin myös että olisiko ongelma voinut tulla, kun piti jotenkin päivittää tuo f-secure...
Kaikki tärkeä oli ulkosella kovolla, mutta tästä pitää lähtä rakentelemaan taas uudestaan.
Seuraavat tietokone hankinnat ovat varmaan läppäri ensi syksynä ja ensi kesänä päivitän koneeni taas ihan sinne huipputasolle. Koneenihan on vielä ihan siedettävä, vaikkei sillä enää mitään uusimpia pelajä pelaakaan. Tosin läppärit alle sen hintaluokan 1500? ovat kyllä aika paskoja, joten pitääpä miettiä vielä... :/
|