User Käyttäjä Salasana  

torstai 22.5.2025 / 01:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > acer aspire 5520
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acer Aspire 5520
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
T3emu
Suspended due to non-functional email address
_
28. kesäkuuta 2008 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millaisia pelejä tälläinen läppäri pyörittää?
-
PROSESSORI: AMD TURION64 X2 TL-58 (1.9GHz)
KESKUSMUISTI: 3Gt
KIINTOLEVY: 320Gt
NÄYTÖNOHJAIN: NVIDIA GeForce 8600M-GS 512/1280Mt
DC_
Suspended permanently
_
28. kesäkuuta 2008 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä pitäisi pyörittää , kyllä tolla pelit toimii ihan hyvin, uutuus pelit ihan jees pitäis
T3emu
_
29. kesäkuuta 2008 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii ja pystyyks ton koneen prosessoria vaihtamaan?
DC_
Suspended permanently
_
29. kesäkuuta 2008 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä toi on ihan hyvä kone , mutta aino miinus on että se on lelun näkönen
T3emu
_
29. kesäkuuta 2008 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei sil nyt mitää välii milt se näyttää.
T3emu
_
29. kesäkuuta 2008 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii siis pyöriikö crysis tai cod4 tolla koneella.
DC_
Suspended permanently
_
29. kesäkuuta 2008 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ainakin low asetuksilla hyvin
T3emu
_
29. kesäkuuta 2008 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä siit koneest on fiksua maksaa 699,- ?
DC_
Suspended permanently
_
29. kesäkuuta 2008 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä mun mielestä, halvemmalla et saa parempaa
T3emu
_
29. kesäkuuta 2008 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei. Täytyy mennä sit maanantai tai tiistai hakee se kone.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. kesäkuuta 2008 @ 16:26

Meluman
Newbie
_
30. kesäkuuta 2008 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En halua olla mikään mainosmies mutta sama kone 599? Hobby Hallissa joten ei kannata 699? maksaa...

*offtopic* En ole tosiaankaan kannettavien expertti ja minua kiinnostaa että onko tuohon mahdollista vaihtaa parempaa näytönohjainta tarvittaessa? (en kyllä edes tiedä onko se kannettavissa mahdollista :)
T3emu
_
30. kesäkuuta 2008 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se kone mikä hobbyhallis on ni se on iha eri versio tost koneest.
Meluman
Newbie
_
30. kesäkuuta 2008 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oho.. My bad, olikin hieman erilainen kone kuitenkin kyseessa vaikka acer aspire 5520 olikin.. Minä tarkoitin http://www.hobbyhall.fi/product_view.asp...erid=&orderst=&
tuollaista 5520:iä (en tiedä sainko linkin kunnolla :D) mitä mieltä sitten olette tuollaisesta 5520:stä pelikäytössä ja mitä mieltä olette etenkin näytönohjaimesta?
T3emu
_
30. kesäkuuta 2008 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mustas pörssis sanottii et toi pystyy just pyörittää sims 2 :D
Meluman
Newbie
_
30. kesäkuuta 2008 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vaikken paljoa koneista tiedäkkään niin luulen kyllä että tuon pitäisi hieman vaativempiakin pelejä pyörittää.. korjatkaa toki jos olen väärässä
Mainos
_
__

_
nmid
Newbie
_
30. kesäkuuta 2008 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haluaisin myös mielipiteitä kyseisestä kannettavasta. Näytönohjain poiketen ylemmästä on siis 7000M mallia.

Eli millaista suorituskykyä kyseinen läppäri edustaisi WoW:ssa ja nimenomaan tässä pelissä :P. En hae mitää suuria lukemia. Edes 20-40 fps olisi jo välttävä, ilman diashowta.

Kannettavaa olen siis hakemassa pääasiassa WoW:n pelaamiseen / peruskäyttöön.

7000M mallista olen lukenut molemminpuolisia arvioita. En sitten tiedä onko osa sitä "ei saa 100fps" hypetystä vai onko se sitten aivan kuraa. Toisaalta osa sanoo, että hyvin pitäisi pyöriä.

Eli olisiko täällä ketään, jolla olisi kokemusta/kommenttia kyseisestä vempeleestä?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > acer aspire 5520

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy