User Käyttäjä Salasana  

torstai 23.1.2025 / 11:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > bittorrent error
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
bittorrent error
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Doomshot
Newbie
_
30. kesäkuuta 2008 @ 23:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
että ois sellane ongelma et nyt oon ladannu jotai tiedostoo semmoset 40%
ja nyt se rupes valittaa et "error: Pyydettyä toimintoa ei voitu tehdä tiedostojärjestelmärajoituksen vuoksi" ja kun rupeen uudestaan lataa ni 0.1% pääst se alkaa valittaa uudestaa. ni miten mä pääsisin täst eroon?
miccoXD
Member
_
1. heinäkuuta 2008 @ 00:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeileppas ladata joku toinen versio bittorrentista
Doomshot
Newbie
_
1. heinäkuuta 2008 @ 00:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok. mut onko sit mahdollisuutta jatkaa sitä lataust tosta kohdasta mihin toi jäi, vai täytyykö ladata kokonaa uudestaa koko homma? (8gb)
Mainos
_
__

_
takamaa10
Newbie
_
13. elokuuta 2008 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Pyydettyä toimintoa ei voitu tehdä tiedostojärjestelmärajoituksen vuoksi" olen tapellut tämän ilmoituksen ja sitä usein seuraavan koneen jumittumisen kanssa jo pitkään. Ainakin minulla ongelma ilmenee (ilmeni) aina kun lataa ISO-tiedostoa. Poistin kokeeksi koneesta "PowerISO"-ohjelman. Ongelma poistui. Nähtävästi ongelma ehkä liittyi tuohon levynkuvaohjelmaan - ainakin minun kohdalla
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > bittorrent error

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy