Creative Zen Volume limit hacking
|
|
hanssi
Newbie
|
2. heinäkuuta 2008 @ 10:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Terve!!
Elikkäs, creative Zen löytyy taskusta, mutta volyymiä ei ole tarpeeksi.
Ipodissahan ainaki oli jotai päivityksii tai firmwaree millä pysty häkkää sen volyymi limitin pois. onko mitään tietoo zenin vastaavanlaisesta ominaisuudesta?
fefe
|
MoreBass
Newbie
2 tuotearviota
|
2. heinäkuuta 2008 @ 12:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Googletin, ja löysin suurimmalta osalta foorumeista sellasta titoa ettei hackit onnistu creativeen. Suosittelen vaihtamaan sandiskin soittimiin =)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2008 @ 12:33
|
hanssi
Newbie
|
2. heinäkuuta 2008 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, Ei vaan auta nyt vaihdot sandiskeihin ku uus zeni kuumottaa :)
Mut mitäs luulet/luulette auttaiskohan tohon mun ongelmaan jos siihen asentais jenkkilän firmwaren?
fefe
|
AfterDawn Addict
9 tuotearviota
|
2. heinäkuuta 2008 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hanssi: Joo, Ei vaan auta nyt vaihdot sandiskeihin ku uus zeni kuumottaa :)
Mut mitäs luulet/luulette auttaiskohan tohon mun ongelmaan jos siihen asentais jenkkilän firmwaren?
jenkkilän firmware voisi kyllä auttaa, jos moinen löytyy;)
Mitta onko sulla siinä se valmiiksi ollut firmware?
Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
|
hanssi
Newbie
|
3. heinäkuuta 2008 @ 09:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hanssi: Joo, Ei vaan auta nyt vaihdot sandiskeihin ku uus zeni kuumottaa :)
Joo, en ole päivittänyt mitään uusia firmwareja! Kuinkas?
fefe
|
AfterDawn Addict
9 tuotearviota
|
3. heinäkuuta 2008 @ 15:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hanssi: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hanssi: Joo, Ei vaan auta nyt vaihdot sandiskeihin ku uus zeni kuumottaa :)
Ihmettelen vaan miten sulle siinä on liiän pieni volume;)
Kun mulle täysillä siinä on liian kovaa ja volume 18 tai 19 on jus sopiva;)
Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
|
hanssi
Newbie
|
3. heinäkuuta 2008 @ 15:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hanssi: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme2: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hanssi: Joo, Ei vaan auta nyt vaihdot sandiskeihin ku uus zeni kuumottaa :)
Ihmettelen vaan miten sulle siinä on liiän pieni volume;)
Kun mulle täysillä siinä on liian kovaa ja volume 18 tai 19 on jus sopiva;)
Heh, totta kylläkin oon menettäny mun kuulon hyvyyden jo aikoja sitten juurikin liian kovalla musiikin soitolla :)
Toisaalta, kai se sit on parempi et se on hiljasemmalla :D
fefe
|
aapeli95
Member
2 tuotearviota
|
3. heinäkuuta 2008 @ 16:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulle riittää omassa Zen Nano Plussassa 9-13 volyymilevel
|
hanssi
Newbie
|
3. heinäkuuta 2008 @ 16:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aapeli95: Mulle riittää omassa Zen Nano Plussassa 9-13 volyymilevel
Nojoo, mutta se on aikalailla eriasia. onhan noissa kuitenki toi volume ihan omanlainen jokaisessa mallissa.
fefe
|
aapeli95
Member
2 tuotearviota
|
3. heinäkuuta 2008 @ 20:51 |
Linkki tähän viestiin
|
niinhän se toki on
|
Mainos
|
  |
|
Member
4 tuotearviota
|
6. heinäkuuta 2008 @ 03:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hanssi: Terve!!
Elikkäs, creative Zen löytyy taskusta, mutta volyymiä ei ole tarpeeksi.
Ipodissahan ainaki oli jotai päivityksii tai firmwaree millä pysty häkkää sen volyymi limitin pois. onko mitään tietoo zenin vastaavanlaisesta ominaisuudesta?
Muokkaa niiden kappaleiden äänenvoimakkuutta isommalle.
Q6600, 9800GT, IP35-E, 2x 2GB DDR2-800MHZ +Sonata III
|