User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 22:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > norton 360 - ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Norton 360 - ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sixx_am
Account closed as per user's own request
_
3. heinäkuuta 2008 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sain tämän koneen jouluna ja siinä oli asennettuna Norton 360 (kait joku virus torjunta) ohjelma jossa oli 30 päivää ilmainen kokeilu..No en halunnut sitä koska minulla on jo f-secure. No sitten myöhemmin tuli ilmoite että "Norton 360 tilaus päättynyt" Sitten itse ongelmaan: No olen yrittänyt poistaa Nortonia koneelta mutta en vain onnistu...Oon kokeillut ohjelmat ja toiminnot osiosta poista sovellus mutta siihen tulee ikkuna : "Smart Restore ei voitu poistaa virhe 21"...minua alkaa vituttamaan kun suurinpiirtein 5 kertaa päivässä tulee ihan tyhjästä ikkuna "Norton tilaus päättynyt haluatko jatkaa"..ja siinä on vain vaihto ehdot : Kyllä ja Muistuta myöhemmin.... Miksei siinä voisi olla ihan "ei" No voisiko joku neuvoa miten saisin Nortonin poistettua koska tämä "Norton tilaus päättynyt haluatko jatkaa" on ärsyttänyt minua jo jonkun aikaa!

Ps: Oon aika evo tietokone hommissa :S
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2008 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataat tästä Nortonin poistotyökalun niin johan ohjelma lähtee...
http://service1.symantec.com/support/tsg...=hm&lg=en&ct=us
sixx_am
Account closed as per user's own request
_
3. heinäkuuta 2008 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia. Nyt sen pitäisi olla poistettu:D kiitos japsu1
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > norton 360 - ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy