User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 15:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > oma suojattu langaton verkko "account" hävinnyt?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Oma suojattu langaton verkko "account" hävinnyt?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sibyllah
Newbie
_
3. heinäkuuta 2008 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,

Wiereless Network Connections kohdasta on hävinnyt minun oma suojattu yhteyteni. Listasta löytyy muita verkkoja, joihin tarvitsee "network Key:n". Yksi verkoista oli suojaamaton, johon pääsin. olen siis ilmeisesti tällä hetkellä naapurin verkossa. Yritin selvittää asiaa google:sta ja löysin softan (wirelesskeyView), joka antoi minun Network Nimen (jota olen siis tähän asti käyttänyt) ja tuon network key:n, mutta miten saan palautettua tuon oman network:kin listaan, niin että pystyisin kirjautumaan siihen tuon network key:n avulla? Kiitoksia jo etukäteen avustanne.
O
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > oma suojattu langaton verkko "account" hävinnyt?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy