User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 23:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > nopeetaaa apuaaaaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nopeetaaa apuaaaaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
minä11
Inactive
_
29. elokuuta 2002 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mino jättää varmaan jotain filejä lataa esim. koulun ajan joten kysynkin saisko kazan tai winmxän silleen että yhteys ei katkeaisi tai ei tulisi ilmoituksia "more sources needed"yms...
Opolo
Junior Member
_
29. elokuuta 2002 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Apu varmaan saapuisi nopeammin, jos esittäisit asiasi ymmärrettävästi. Yritäpä uudelleen. (Tai joku fiksumpi tulkatkoot mulle.)
minä11
Inactive
_
29. elokuuta 2002 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis että winmx:llä sinne ylös tulee (connecting...) vaikka lataamisia oiski ja sit ruutuun tulee connecting reset by peer tai jotain?????
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > nopeetaaa apuaaaaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy