User Käyttäjä Salasana  
   
tiistai 1.10.2024 / 22:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > telkkaria ja tallentavaa digiboksia ostamassa
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Telkkaria ja tallentavaa digiboksia ostamassa
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Jarsk1983
Junior Member
_
8. heinäkuuta 2008 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otsikostakin näkyy mitä olen hankkimassa.
Mitä nyt olen kuullut muilta ihmisiltä, niin pidetään selvänä, että olisi parempi ostaa telkkari ja tallentava digiboksi erillisenä, ei samaan telkkariin ahdettuna.Nyt sitten pitäis vähän alkaa miettimään mitä ostaisi. Olen ajatellut, että jos noin tuhannella eurolla selviäisi, niin hyvä olisi.

Jos nyt jotain vaatimuksia mietin, niin Conax-korttipaikka olisi hyvä olla ja liitettävyys kotiteatteriin. Olen myös ajatellut, että kun nyt asun antennitaloudessa, niin jos tulee muutto eteen niin ei viitsisi uutta boksia ostaa, joten jos mahdollista, niin valmiudet myös kaapelilähetykseen olisi hyvä olla. Tuo HD valmiuskin olisi ihan hyvä homma, mutta ei välttämätön,jos vain kuvan laatu muuten on lähellä sitä.

Olisiko ehdotuksia millasta pakettia kannattaisi ostaa? Ja se vielä, että onko järkevämpää yrittää ostaa telkkari ilman digiviritintä ja sitten tallentava boksi? En tiedä miten se menee, että voiko olla digitv ja sitten tallentava boksi lisänä...
Jos joku osaa auttaa, niin mielelläni otan neuvoja vastaan:)
arskaxx
Senior Member
_
8. heinäkuuta 2008 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä Digi-tv:n kanssa voi digiboxia käyttää. Ei se digiboxi ole telkkarille muuta kuin ulkoinen ohjelmalähde, kuten DVD-soitin, videot, pelikonsoli jne.

Jos haluat boxin, joka toimii sekä antenni- että kaapeliverkossa, niin tommonen löytyy http://www.finnsat.tv/fsh2500pvr.html

Vaihtoehtona tietenkin Dreambox, johon voi vaihtaa virittimet jälkeenpän "pikkurahalla" n. 60?/kpl
http://www.compusat.fi/tuotehaku.asp?lan...k=83&tk=2088574

Muita vaihtoehtoja ei taida olla.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > telkkaria ja tallentavaa digiboksia ostamassa
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy