User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 12:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > pspeelle videot?miten
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PsPeelle videot?miten
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
evopelle
Suspended due to non-functional email address
_
10. heinäkuuta 2008 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu tiedän tätä on kysytty monesti mutta olen unohtanut miten se tehtiinkään. joo mul on video mpeg-4 formaatissa ja oon yrittäny sitä siirtää psp:eelle. no sitten olen laittanut sen niihin kansioihin. MP_ROOT ja sit se joku 1MNV0001 tai mikä olikaan. ja siel se video. niin miks sit pspeellä ei näy mitään siin videos kansios?? osaisko joku neuvvoo
suurimies
Member
_
10. heinäkuuta 2008 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko formatoinut muistikortin?

Voit koittaa itse tehdä sen kansion VIDEO psp:n muistikortin juureen.

PSP 2g+4g memorystick pandoras battery tool 3.90 m33 + kernel add on

FÖÖNI:nokian N91 musiikki puhelin
evopelle
_
16. heinäkuuta 2008 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu miten formatoidaan``??
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. heinäkuuta 2008 @ 19:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Formatointi tapahtuu näin: Mene PSPlläsi SETTINGS >> SYSTEM SETTINGS >> FORMAT MEMORY STICK ja sitten vaan että YES kun se kysyy jotain. Tämä toimenpide kyllä poistaa kaiken mitä muistikortilla on ollut ennen tätä joten kannattaa kopioida koko muistikortin sisältö tietokoneelle ennen kuin alkaa formatoimaan..
jarzza
_
16. heinäkuuta 2008 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siirrä PELKKÄ video,kansioon video,yksinkertaisinta!!
Muista nimetä se ensin kuvaavasti,että tunnistat sen.
Mainos
_
__

_
tuubsoldi
_
27. heinäkuuta 2008 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tän jutun avulla sain MP_ROOTIN PSP:lle ku formatioin. KIITOS!!!

Minä sinä
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > pspeelle videot?miten

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy