User Käyttäjä Salasana  

perjantai 23.5.2025 / 08:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > asus pro50sl
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ASUS PRO50SL
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ggah
Newbie
_
11. heinäkuuta 2008 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisin hankkimassa tämän pöytikseni tilalle kannettavaa lähinnä täyspäiväiseen käyttöön. En harrasta pelaamista (muualla kuin netissä), vaan lähinnä kuvilla leikkimistä photarilla, elokuvien katselua ja luonnollisesti netissä pyörimistä. Olen lähdössä vaihtaroimaan Aasian puolelle, ja kone olisi luonnollisesti lähdössä mukaan.

Tämä kuullosti yllättävän hyvältä tuon hintaluokan koneeksi. Luonnollisesti en ymmärrä mitään prossuista tai näyttiksistä, joten kysymys olisikin että kuinka nopeasti tuo kone pyörii. Muuten tuo kuullostaa melko täydelliseltä minulle. Budjettini ei ole kovin suuri, ja Asus on minulle melko tuntematon suuruus.
Joke78
Newbie
_
11. heinäkuuta 2008 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaveri kehui omaa Asuksen läppäriä sen verran, että pitihän sitä tällainen laittaa tilaukseen. Ainakaan itse onnistunut löytämään parempaa kompromissia alle 700 eurolla, siis prosun/näytönohjaimen/painon/akunkeston/kovalevyn/muistinmäärän välillä.

Sanokaas "gurut" miten tässä pyörii pelit? Voiko uudempia pelata edes kaikkein pienimmillä resoilla? Tämän mukaan HD3470 antaisi 3DMark 06:ssa pari tuhatta pistettä, mitä se tarkoittaa käytännössä?
Joke78
Newbie
_
16. heinäkuuta 2008 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä vielä koneen faktat:

PRO50SL-AP150C
Prosessori: Intel Pentium Duo T2390 1.86GHz
Piirisarja: SIS 671DX+968
Keskusmuisti: 3Gb DDR2 667
Näyttö: 15,4" Glare type TFT, WXGA 1280x800. Integroitu 1.3M pikselin kamera
Grafiikka: ATI RADEON® HD3470 256Mb VRAM
Kiintolevy: 320Gb SATA 5400rpm
1x DVI-D
1x VGA Port
1x Headphone-out jack
1x Microphone-in jack
1x RJ11 Modem jack for phone line
1x RJ45 LAN Jack for LAN insert
Windows Vista Home Premium
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > asus pro50sl

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy