User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 06:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > firmwaresta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firmwaresta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nuqmatti
Junior Member
_
26. tammikuuta 2004 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selittäkääs mulle nyt oikein kunnolla mikä on firmware. Mulla on siitä jonkinlainen käsitys, mut haluisin tietää koko jutun edut ja haitat. Onko se vain asemien normaaleita päivitystiedostoja vai jotakin muuta? Kóitin etsiä tästä topiccia mutten löytänyt.

-------- En vaan osaa --------
Moderator
_
26. tammikuuta 2004 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Firmware on itse laitteeseen asennettava päivitystiedosto. Hyötyjä yleensä on jokaisessa uudessa firmware versiossa, mutta pelkona on aina että asennus menee pieleen. Asennuksen mokaaminen on kuitenkin erittäin epätodennäköistä.
~Jööman~
Senior Member
_
26. tammikuuta 2004 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kunhan lukee ohjeet tarkasti miten päivitys tehdään oikein. Esim. emolevyn biosia ei pidä päivittää Windowsin kautta.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > firmwaresta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy