apuva!!!
|
|
Junior Member
|
26. tammikuuta 2004 @ 12:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on yksi juttu johon vaatii vastauksen..
Elikkä mää imuroin leffan nettistä ja tekstityksen... Mutta haluasin sen CD:lle mutta miten sen sais niin että se tekstitys olis siinä jo automaatisesti että ei tarttis pistää erikseen?
Tossa on kyssäri ja vastausta mää sitten odotanki
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
26. tammikuuta 2004 @ 13:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Hae Viestejä olisi auttanut suoraan.
Ja otsikkoon voi kanssa panostaa hiukan.
|
Junior Member
|
26. tammikuuta 2004 @ 13:22 |
Linkki tähän viestiin
|
No kyllä sen olsi tähän voinut pistä uudestaan..
|
Pein
Senior Member
|
26. tammikuuta 2004 @ 13:25 |
Linkki tähän viestiin
|
No kyllä olisit voinut sitä hakua vaan käyttää!
Otappa uus yritys.
|
Junior Member
|
26. tammikuuta 2004 @ 13:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Entä tuo hakusana?
|
Pein
Senior Member
|
26. tammikuuta 2004 @ 13:52 |
Linkki tähän viestiin
|
No kokeile vaikka: kiinteät tekstit
Tolla tulee osumia missä on juurikin samaa asiaa kyselty.
...Niin ja ennenku kysyt et eikö vois pistää suoria linkkejä niihin threadeihin, niin sanoisin että ota vaikka tuo viestien haku ihan harjoituksen kannalta äläkä turhaa stressaa!
|
Junior Member
|
26. tammikuuta 2004 @ 13:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei löydy ku vaaan että miten se tekstitys saadaan....Ja se kyllä onnistuu..
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
26. tammikuuta 2004 @ 14:00 |
Linkki tähän viestiin
|
.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. tammikuuta 2004 @ 12:13
|
Junior Member
|
26. tammikuuta 2004 @ 14:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja mikäs toi niinku on?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
26. tammikuuta 2004 @ 14:17 |
Linkki tähän viestiin
|
onko se elokuva avi vai mpg?
haluatko katsoa sitä DVD soittimella vai tuleeko se vain koneella katsottavaksi?
|
Junior Member
|
26. tammikuuta 2004 @ 14:18 |
Linkki tähän viestiin
|
.avi ja katon koneella.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
26. tammikuuta 2004 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/153058.php tossa on yksi vaihtoehto, mutta ei kannata kyllä "polttamalla" lisätä noita tekstejä tuohon filmiin kun kuvanlaatu laskee. vobsub:illa aukeaa tekstit helposti kun on vaan samannimisenä, eli esim
mun_leffa.avi
mun_leffa.srt tai
mun_leffa.sub
|
Junior Member
|
27. tammikuuta 2004 @ 11:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu juu mutta jos katoo koti teaterista niin sitten ei näy tekstitys joten mikä avuksi?
|
Junior Member
|
29. tammikuuta 2004 @ 10:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä mitä teen kun mää katon jotakin Elokuvaa tlla BSplayerillä niin se pätkii mulla vaikka ei sen pitäs pätkiä joten mikä avuksi?
|
m77
Member
|
29. tammikuuta 2004 @ 10:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: .avi ja katon koneella.
Quote: Juu juu mutta jos katoo koti teaterista niin sitten ei näy tekstitys joten mikä avuksi?
Niin koitahan nyt hyvä mies päättää mitä haluat... ja sen takia käskettiin tuota hakua käyttämään kun täällä on niin paljon näitä "turhia" threadeja, ettei itsekään viitsi lainkaan vanhanlaisella mielenkiinnolla enää viestejä selailla ja vastailla... Ja yleensäkin olisi palkitsevampaa ja tulevaisuutta ajatellen hyödyllisempää edes hiukan yrittää itse hakea tietoa asioista tai jopa (näin olen itse tehnyt) yrityksen ja erehdyksen kautta oppia.
|
m77
Member
|
29. tammikuuta 2004 @ 10:57 |
Linkki tähän viestiin
|
jaahas, tuli tuplat...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2004 @ 10:57
|
Poy
Senior Member
|
29. tammikuuta 2004 @ 11:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Etsi vaikka sanoilla DivXG400, VobSub, ffdshow, ...
Ja kyllä noita topikkeja liittyen tähän aiheeseen on nostettu oikeassa ryhmässä ylös asti, ettei välttämättä searchiakaan tarvitse käyttää.
|
Junior Member
|
29. tammikuuta 2004 @ 11:07 |
Linkki tähän viestiin
|
No eipä ole löytynyt että jos joku teitä tietäis..
|
m77
Member
|
29. tammikuuta 2004 @ 11:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos haluat katsoa sitä vain tietokoneella, ks. Agent_007:n vastaus, jos taas haluat katsoa sitä dvd-soittimella täytyy se kääntää (s)vcd-muotoon, ja siihen sitten ainakin löytyy kasapäin ohjeita täältä. Ja ennen kuin vastaat taas että ei löydy niin sanon jo että kyllä löytyy!
|
Junior Member
|
29. tammikuuta 2004 @ 17:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Tää ei liity aiheeseen mutta pistän sen tänne kun en viiti tehdä uutta aihettaa..
Elikkä jos mulla olisi 2 tietokonetta ja ne olisi hubissa kiinni niin voisiko toisesta koneesta imuroida toiseen koneen tietoja ton hubin kautta?
Ja olsiko josskain ohjeet miten tää homma toimii?
|
Poy
Senior Member
|
30. tammikuuta 2004 @ 05:47 |
Linkki tähän viestiin
|
1.: http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/43 Mun mielestä tuolta löytyy ylhäältä otsikko tekstityksiin.
2:
Varmaan saat ainakin, kun laitat hakemistoon oikeudet ja toisella koneella menet My networkkiin. On varmaan paljon muitakin tapoja.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
30. tammikuuta 2004 @ 06:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Tää ei liity aiheeseen mutta pistän sen tänne kun en viiti tehdä uutta aihettaa..
Mitäs jos TOMI23 lukaisisit nuo säännöt:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Huomaa erityisesti kohdat 1 ja 2. Ja mitä tulee tuohon sinun ongelmaasi, niin voin pistää pääni pantiksi, että täältä foorumilta löytyy vastaus - kunhan vain viitsit hieman vaivautua etsimään.
Voisin vielä lisätä että tuo tekstien polttaminen kiinteasti elokuvaan kiinni ei ole hyvä ratkaisu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. tammikuuta 2004 @ 06:25
|
Junior Member
|
30. tammikuuta 2004 @ 10:42 |
Linkki tähän viestiin
|
No mihin aiheeseen toi mun viestini liityisi?
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
30. tammikuuta 2004 @ 11:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: No mihin aiheeseen toi mun viestini liityisi?
Ei ainakaan "aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu" -alueelle. Ja vaikka kysymys sattuisikin olemaan oikealla keskustelualueella, niin sille on hyvä selvyyden vuoksi tehdä oma viestiketju.
|