User Käyttäjä Salasana  

torstai 22.1.2026 / 01:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjaimen kellottaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytönohjaimen kellottaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
piiska
Senior Member
_
12. heinäkuuta 2008 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen kellotellut RivaTuner 2.09 ohjelmalla näyttistäni Geforce 8800 GTS 512mb. Muut koneen specit ovat Core 2 Duo E8500, 4gb ddr2. Haluaisin kuitenkin kysyä, että kannattaako tuulettimen säätö olla automaattinen, vai manuaali? Koska mitä nyt olen kellotellut tässä ni en ole paljoakaan pystyny nostamaan hertsejä alkuperäisistä, kunnes peli kaatuu lyhyen pelaamisen jälkeen. Eli pystyisinkö jollakin tavalla enemmän kellottamaan korttiani?

Kysymys voi olla hieman outo, mutta kiitos etukäteen vastanneille :)

Asus M4A87TD-EVO | AMD Phenom II X6 1055T + Noctua NH-C12P SE14 | 2x2GB A-Data 1600MHz CL 9 | Vertex3D HD5870 1GB | 1TB Samsung SpinPoint F3 | 500W SilverStone Strider Essential | CM Storm Sniper Black Edition
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
12. heinäkuuta 2008 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laita tuulettimen säädöt sillee et 3d käytössä nopeus on 100% ja 2D vaikka 60% jos ei lämmöt nouse liikaa!

Voi olla että tuota korttia ei paljoa voi kellottaa.
Paljon sulla on rasituksessa lämmöt?

piiska
Senior Member
_
12. heinäkuuta 2008 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ku mulla on tuolla Standard 2D, Low power 3D ja Performance 3D. Ite oon säätäny vain Performance 3D. Niin kumpaa noista meinasit säätää 100%, vai molemmat? Tuo Standard 2D laitan sitten 60%.

Mutta nyt on vakiokellot eli Core clock: 650, Shader clock: 1625 ja Memory clock: 972 ja lämmöt ovat ytimessä 65-70 välillä (auto control päällä)

Asus M4A87TD-EVO | AMD Phenom II X6 1055T + Noctua NH-C12P SE14 | 2x2GB A-Data 1600MHz CL 9 | Vertex3D HD5870 1GB | 1TB Samsung SpinPoint F3 | 500W SilverStone Strider Essential | CM Storm Sniper Black Edition

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. heinäkuuta 2008 @ 14:37

Mainos
_
__

_
piiska
Senior Member
_
12. heinäkuuta 2008 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vinkkejä kaipailisin, koska en viittisi mitään tyhmää mennä tekemään kokemattomana :<

Mites on kun jos mulla on Standard 2D päällä, niin en voi säätää tuulettimen nopeutta ollenkaan direct controllissa?

Sama juttu pätee Low Power 3D, mutta en voi säätää yhtään mitään, en edes hertsejä.

Performance 3D voin taas säätää kaikkea.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. heinäkuuta 2008 @ 21:12

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näytönohjaimen kellottaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy