User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 27.8.2025 / 19:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi pelikone?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi pelikone?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Querin
Newbie
_
16. heinäkuuta 2008 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajatttelin ostaa uuden koneen, jolla pystyisi pelaamaan uudempia pelejä. Hinta sais olla max 1100 näyttiksen kanssa. Haluaisin tietää paljonko koneessa pitää olla muistia ja minkä mallinen kannattais näytönohjaimen olla??

Tässä olis pari konetta, mutta riittääkö koneessa tehot pelaamaan uudempia pelejä. Jos ei riitä, niin löytyisikö parempaa konetta tohon hintaan. En oikein löytäny tehokkaita koneita tohon hintaan näyttiksen kanssa.. Kiitti etukäteen vastanneille.

HP Pavilion A6335, +22" näyttö
FUJITSU SIEMENS PA 2680-30P
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
17. heinäkuuta 2008 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ekana sanon suoraan, että ei paketti konetta! Eli kasaat itse/kasautat liikkeessä itse valitsemat osat.

http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalt...2,40419x2,75445

Tossa on pelikone.
Mukana 22" perus acer näyttö 5ms vasteajalla. voit valita näytönkin itse jos haluat!

Member

7 tuotearviota
_
17. heinäkuuta 2008 @ 14:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti schnappi:
Ekana sanon suoraan, että ei paketti konetta! Eli kasaat itse/kasautat liikkeessä itse valitsemat osat.

http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalt...2,40419x2,75445

Tossa on pelikone.
Mukana 22" perus acer näyttö 5ms vasteajalla. voit valita näytönkin itse jos haluat!

Hyvä kun pysytään taas budjetissa! Miksi se budjetti pitää aina laittaa siihen ihan tappiin ja toihan menee sitä paitsi yli väh. 50e kasaus+30pk.
Itse ainakin ymmärsin että budjetti MAX 1100e ja sais olla halvempikin, mutta kukin tavallaan. GJ.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi pelikone?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy