User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 16:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > img/iso tiedoston poltto-ongelma xp:llä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
img/iso tiedoston poltto-ongelma xp:llä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ponupannu
Newbie
_
17. heinäkuuta 2008 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis,olen tuloksetta yrittänyt polttaa iso tiedoston levylle.tiedoston koko on n.4,6Gb eli pitäisi mahtua.ohjelmina olen mm.kokeillut:Nero,imgburn,poweriso yms. eikä millään suostu,levyinä on ollut dvd-r sekä dvd-rw ja samalla tuloksellä.eri nopuksillakin olen yrittänyt,käyttiksenä xp ja asema lg GSA-4163B uusimmilla ajureilla.viimeisin ilmoitus oli imgburnilla jotain että:check condition joten koitin toista levyä...tuloksetta,imagen olen kylla daemonille asentanut ja kattellut joten se kyllä toimii...joku minua viisaampi joskus sanoi ettei xp home-editionilla pystyisi polttamaa "suuria" tiedostoja...pitäneekö paikkaansa? onko olemassa jotain "säätöjä" jota pitäisi tehdä että tuo onnistuisi..?
ponupannu
Newbie
_
17. heinäkuuta 2008 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...ja vielä lisäksi...siis se toinen levy olikin dvd+rw eikä suostu edes formatoimaan sitä...oon ihan hukassa tän kanssa,vielä tiedostojen koosta sen verran että img/iso on 4666 302 464 bytes ja levy näyttäisi olevan 4666 327 040 bytes...siis tiukille menee mut pitäis mahtua.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > img/iso tiedoston poltto-ongelma xp:llä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy