User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 27.8.2025 / 11:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pikaista apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pikaista Apua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
colazo
Member

1 tuotearvio
_
17. heinäkuuta 2008 @ 22:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ciao minun pitäisi asentaa kaverin koneeseen windows mutta kone ei löydä dvd asemaa enkä pysty levyltä windowsia asentamaan. Olen yrittänyt biossin kautta laittaa asetuksista että käynnistää koneen dvd asemalta mutta ei mitään tapahdu näyttää vaan floppydiskin. Mikä voisi olla vialla ??? onko dvd rikki vai jotain muuta vialla? Toivottavasti joku osaa neuvoa koska koneella ei pysty tekemään mitään ilman winukan uudelleen asennusta.

MSI KT4V,AMDATHLON XP 2000MHZ 2400+
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
Senior Member

16 tuotearviota
_
17. heinäkuuta 2008 @ 23:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Johdot kunnolla kiinni? Ootko tallentanu BIOS:issa kun olet muuttanut bootin levyltä?

Ehkä hölmöjä kysymyksiä...

There is only 10 types of people in the world, those who can read binary and those who cant!
colazo
Member

1 tuotearvio
_
20. heinäkuuta 2008 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo johdot on kunnolla kiinni ja olen tallentanut biossissa. Olen ulkomailla ja pitäisi saada kone kuntoon ennen kun lähden takas suomeen. Mikä voisi olla ongelma että ei löydä dvd asemaa?????? Please on muutama päivä aikaa. Voisiko dvd asema olla rikki ???

MSI KT4V,AMDATHLON XP 2000MHZ 2400+
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pikaista apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy