User Käyttäjä Salasana  

perjantai 7.2.2025 / 17:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 ja mokkula
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps3 ja mokkula
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ukki1996
Newbie

1 tuotearvio
_
18. heinäkuuta 2008 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voiko joku kertoa saako mokkkulan kannssa ps3:seen nettiä? ja jos saa miten?
Member

1 tuotearvio
_
18. heinäkuuta 2008 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ukki1996:
voiko joku kertoa saako mokkkulan kannssa ps3:seen nettiä? ja jos saa miten?
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/673843

kyl se siis vaikeaa on. mokkulan tiedonsiirron pätkiminen/3g verkon ylikuormitus (ainakin mulla) haittaisi sitä , jos sitä saisi edes kytkettyä. ainoo vaihtoehto on et pistät sen mokkulan tietokoneeseen ja sit jaat sen verkon jollakin usb:hen kytkettävällä wlan jakajalla.
itse olen tyytynyt siihen että ostan sitten joskus laajakaistan ja sitten pelailen netissä... muuten , mokkulan palvelutarjoaja on mulla dna ja 1giganen...

joniz123
tatzka90
Junior Member
_
19. heinäkuuta 2008 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin tossa töissä saunalahdella puhelinmyyjänä, ja mokkulaa myydessä tuli käytettyä tätä sivua= Elisan kuuluvuuskartta eli punaset alueet 3G-aluetta, johon mahdollisuus saada 2M nopeus (pääkaupunkiseudulla jopa 5M). Muuten en suosittele ottamaan mokkulaa pelikäyttöön.
XXleksaXX
Newbie
_
21. elokuuta 2008 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
wlan boxi on hyvä sil toimii hyvin
Moderator
_
28. elokuuta 2008 @ 23:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tatzka90:
Olin tossa töissä saunalahdella puhelinmyyjänä, ja mokkulaa myydessä tuli käytettyä tätä sivua= Elisan kuuluvuuskartta eli punaset alueet 3G-aluetta, johon mahdollisuus saada 2M nopeus (pääkaupunkiseudulla jopa 5M). Muuten en suosittele ottamaan mokkulaa pelikäyttöön.
Valitettavasti suurien vasteaikojen takia 3g-alueillakaan pelaamisesta ei tule käytännössä mitään.

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2008 @ 00:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
eli punaset alueet 3G-aluetta, johon mahdollisuus saada 2M nopeus (pääkaupunkiseudulla jopa 5M). Muuten en suosittele ottamaan mokkulaa pelikäyttöön.
miten ihmeessä kiskot irti 2mb(2000kbit\s) tai 5mb (5000kbit\s) 3G verkosta oma kokemus se on mahdotonta

uusista puhelimista N82 \ N95 8G \ Cruise josta Nokian N82 saa parhaa eli 480kbit\s tuttu käyttää mokulaa elisan kortilla niin 600kbit\s on max mitä helsinkin keskutassa saa irti

testauksessa käytin Msoynet ja Speedtest

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 ja mokkula

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy