User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 20:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > äänikorttiajuri? puuttuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
äänikorttiajuri? puuttuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
_millaa
Newbie
_
19. heinäkuuta 2008 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no juu mä nyt sit korjausasensin tän windowsin ja nyt on se ongelma et kaiuttimist ei tuu äääntä. kaikki johdot ja kaikki on oikein, mut äänikortti/ajuri puuttuu. mistä saisin sen?
oon kolunnnu jotain paikkoiu läpi mut en oo löytäny.

mul on öö noi Labtec pulse 285 kajarit.
kiiitos vastaajille

oon paras
T2X
Newbie
_
19. heinäkuuta 2008 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kajareiden merkillä ei pahemmin taida olla väliä, kun ajureita etsitään, vaan äänikortin tiedoilla enemmänkin. Tietokoneen mukana perinteisesti tulee kaikenlaisia asennuslevyjä, nii kattele vaikka semmosesta se ajuri tai tiedot ja sitte kysyt googlelta uudestaan.
Kannattaa tietenni myös dxdiagilla kattoa mitä se sanoo äänistä, eli käynnistä > run > ja siihen kenttään kirjoitat dxdiag. Sound välilehdeltä sitten löytyy lisää infoa.
MikroMake
AfterDawn Addict
_
19. heinäkuuta 2008 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos koneessa on emolevylle integroitu äänikortti, löytyy sille ajuri emolevyn valmistajan kotisivulta. Jos kysymyksessä on ns. valmis pakettikone, ajurit löytyvät koneen valmistajan kotisivulta.

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. heinäkuuta 2008 @ 16:36

_millaa
Newbie
_
19. heinäkuuta 2008 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DirectSound-testitulokset: Virhe vaiheessa 3 (DirectSoundCreate): HRESULT = 0x8878000a (Pyyntö epäonnistui, koska toinen kutsuja käytti jo DirectSound-resursseja (esimerkiksi prioriteettitasoa).)

toi tuli ku se directsound testi. katoin fujitsun sivuilta, ei ollu ku vaa yks modeemi ajuri tai jotai.. latasin ja asensin sen.

oon paras
MikroMake
AfterDawn Addict
_
19. heinäkuuta 2008 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sulla on joku pakettikone niin mikä merkki ja malli?

Jos ei ole pakettikone niin mikä emolevy on koneessa?

_millaa
Newbie
_
20. heinäkuuta 2008 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pakettikone, tai siis ei tää oo kasattu tai mitää. Fujitsu Siemens SCALEO P

ja meil ei taida olla sitä asennuslevyäkää, on joku Managed 2 Drivers&Utility mut joo oon kokeillu sitä kerran ja en kyl muista mitä tapahtu.

oon paras

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2008 @ 14:54

Mainos
_
__

_
MikroMake
AfterDawn Addict
_
20. heinäkuuta 2008 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _millaa:
pakettikone, tai siis ei tää oo kasattu tai mitää. Fujitsu Siemens SCALEO P....
Fujitsu Siemens -koneen uusimmat ajurit löytyvät tuolta:

http://www.fujitsu-siemens.fi/support/downloads.html

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > äänikorttiajuri? puuttuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy