Noniin ja nyt on taas kerran ilmennyt uusi ongelma tässä mun nuhapumpussa, ja itse sen verta olmi oon näis asiois et aattelin jälleen kerran turvautua afterdawnin foorumeille, kun täältä viimeksikin loistavia neuvoja ja apua löytyi. Elikkäs tällä kertaa koneessa on ongelmana otsikon mukaisesti se, että koneen ollessa päällä jonkun aikaa, tapahtuu niin että kuva jäätyy, hiirtä ei voi liikuttaa, näppis ei tottele. Kun siinä sit tuijottelen jäätynyttä kuvaa noin 1-2 minuuttia, niin kone jatkaa toimintojaan noin parin sekunnin ajan ja sen jälkeen boottaa itsensä. Jos koneen antaa käynnistyä uudelleen ilman virran katkaisua, ei kone mene windowsiin asti, vaan antaa jonkun virheilmoituksen, jonka kirjottelen tänne seuraavan jäätymisen jälkeen. Muistaakseni oli jotain boot devicestä herjannu. Lueskelin vähän noita foorumeita täällä ja päätin sit asentaa koneelle Speedfan-softan, en ole vielä kerenny perehtyä ohjelmaan kovinkaan paljoa, mutta ainut asia mikä silmään tossa pisti oli kohta: "HD0: 42C" sekä "Core: 42C" Kohdassa HD0 on jatkuvasti punainen nuoli joka osoittaa ylöspäin. Kiitoksia jo näin etukäteen ja toivottavasti joku jaksaa jälleen kerran lukea tän mun vuodatuksen, kirjottelen sen virheraportin tänne kunhan tämä kone tekee jälleen maagisen jäätymisensä.
Voi hyvää päivää sentään, ton speedfanin mukaan mun Core ja remote ois tulessa... näyttää semmost liekin kuvaa, milläs mä saisin vähän hillittyä tota lämpöö, ku ei kehtais uloskaan konetta nakkaa :)