User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 27.8.2025 / 11:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tietokone jäätyy ja resettaa itsekseen, apua kaivataan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone jäätyy ja resettaa itsekseen, apua kaivataan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dyyk
Newbie
_
21. heinäkuuta 2008 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin ja nyt on taas kerran ilmennyt uusi ongelma tässä mun nuhapumpussa, ja itse sen verta olmi oon näis asiois et aattelin jälleen kerran turvautua afterdawnin foorumeille, kun täältä viimeksikin loistavia neuvoja ja apua löytyi. Elikkäs tällä kertaa koneessa on ongelmana otsikon mukaisesti se, että koneen ollessa päällä jonkun aikaa, tapahtuu niin että kuva jäätyy, hiirtä ei voi liikuttaa, näppis ei tottele. Kun siinä sit tuijottelen jäätynyttä kuvaa noin 1-2 minuuttia, niin kone jatkaa toimintojaan noin parin sekunnin ajan ja sen jälkeen boottaa itsensä. Jos koneen antaa käynnistyä uudelleen ilman virran katkaisua, ei kone mene windowsiin asti, vaan antaa jonkun virheilmoituksen, jonka kirjottelen tänne seuraavan jäätymisen jälkeen. Muistaakseni oli jotain boot devicestä herjannu. Lueskelin vähän noita foorumeita täällä ja päätin sit asentaa koneelle Speedfan-softan, en ole vielä kerenny perehtyä ohjelmaan kovinkaan paljoa, mutta ainut asia mikä silmään tossa pisti oli kohta: "HD0: 42C" sekä "Core: 42C" Kohdassa HD0 on jatkuvasti punainen nuoli joka osoittaa ylöspäin. Kiitoksia jo näin etukäteen ja toivottavasti joku jaksaa jälleen kerran lukea tän mun vuodatuksen, kirjottelen sen virheraportin tänne kunhan tämä kone tekee jälleen maagisen jäätymisensä.
dyyk
Newbie
_
21. heinäkuuta 2008 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi hyvää päivää sentään, ton speedfanin mukaan mun Core ja remote ois tulessa... näyttää semmost liekin kuvaa, milläs mä saisin vähän hillittyä tota lämpöö, ku ei kehtais uloskaan konetta nakkaa :)
muffari
Member

2 tuotearviota
_
21. heinäkuuta 2008 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei nuo lämpötilat kyllä hälyttävältä kuulosta. Se speedfan pitää ite konfiguroida että missä lämpötilassa se näyttää liekin kuvaa...
dyyk
Newbie
_
21. heinäkuuta 2008 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Remote ja Core näyttäs 64C, eiks toi muka rupee olee jo suht korkeella
Mainos
_
__

_
WezqApe
Member

6 tuotearviota
_
21. heinäkuuta 2008 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meleko korkialla on sillon, koitahan parannella kotelon tuuletusta. Tai no ens hätään kaikkien tuulettimien ja siilien putsaus.

Asus M4A77 | AMD Phenom II 965BE | Asus HD4870 512MB | 4Gb DDR2 800Mhz | Seagate Barracuda 160Gb SATAII | Corsair VX550W
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tietokone jäätyy ja resettaa itsekseen, apua kaivataan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy