User Käyttäjä Salasana  

maanantai 30.12.2024 / 16:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > sony nwz-a818 vai creative zen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sony NWZ-A818 vai Creative ZEN?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
goar
Newbie
_
21. heinäkuuta 2008 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen noiden kahden soittimen välillä palloillut. 8GB:n mallia olen ajatellut ja kummastakin löytyy sekä hyviä ja huonoja puolia:

-ZENiin saa tarvittaessa muistikortilla lisää tilaa mutta A818:n ei.

-Tästä en ole ihan varma, mutta videokuvan laatu on Sonyssa parempi?
A818 on kalliimpi kuin ZEN, mutta tämä taitaa osittain johtua siitä että A818:n mukana tulee kunnon kuulokkeet?

-A818:ssa ei ole FM radiota, mutta tuo ei ole mikään suuri menetys kun radiota ei tule muutenkaan kuunneltua.

Kotimaisissa kaupoissa olen nähnyt vain NWZ-A818 4GB:n versiota, eikö 8GB:n versio ole vielä tullut myyntiin? Ja tulisiko sen tilaaminen Saksasta halvemmaksi vai säästääkö siinä vain muutaman kympin?
Junior Member

5 tuotearviota
_
21. heinäkuuta 2008 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin Verkkokauppa.com:ista löytyy kyseisen Sony NWZ-A818:n 8GB -versiota. Hintaa mustalla on 222.90e, valkoisella 200.90e.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > mp3-soittimet > sony nwz-a818 vai creative zen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy