|
Toimiiko Crysis raudallani?
|
|
|
GX2Gamer
Account closed as per user's own request
|
21. heinäkuuta 2008 @ 19:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Nooh tiedän koneestani lähes pelkästään sen että näytön ohjain on parempi kuin 9800Gtx.. mutta toimiikohan tällä crysis?
Ominaisuudet:
nVidian 9800GX2 1024mb näytönohjain
Intel Core 2 Quad Q9450 2.66GHz prosessori
Noctua NH-U12P prosessori jäähdytin
Intel P35 piirisarjaan pohjautuva emolevy
4GB 800MHz DDR 2 keskusmuistia
1000Gb Sata kiintolevy
Polttava DVD-asema
|
|
anymous
Junior Member
|
21. heinäkuuta 2008 @ 19:55 |
Linkki tähän viestiin
|
|
tyhmä kysymys...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2008 @ 19:55
|
Senior Member
|
21. heinäkuuta 2008 @ 20:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti anymous: tyhmä kysymys...
Johon myös tyhmääkin tyhmempi vastaus.
Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen on kyllä ja hyvin pyörii täysillä asetuksilla.
Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
|
|
GX2Gamer
Account closed as per user's own request
|
21. heinäkuuta 2008 @ 20:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
no kiitos silti vastauksesta, mutta en nähkääs tiedä oikein itse näistä toimivuuksista. =)
Ominaisuudet:
nVidian 9800GX2 1024mb näytönohjain
Intel Core 2 Quad Q9450 2.66GHz prosessori
Noctua NH-U12P prosessori jäähdytin
Intel P35 piirisarjaan pohjautuva emolevy
4GB 800MHz DDR 2 keskusmuistia
1000Gb Sata kiintolevy
Polttava DVD-asema
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
21. heinäkuuta 2008 @ 21:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Sanon suoraan, että jos et ole varma niin kannataa aina ensin testata demoa. Ja jos se toimii ilman mitään ongelmia niin sitten toimii koko pelikin.
Ja vielä nappulatietona, niin edes NASAn koneet eivät pysty pyörittämään Crysistä korkeimmilla asetuksilla päälle 100 FPS:llä...
|
Junior Member
|
21. heinäkuuta 2008 @ 21:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stargiver: Ja vielä nappulatietona, niin edes NASAn koneet eivät pysty pyörittämään Crysistä korkeimmilla asetuksilla päälle 100 FPS:llä...
Varmistakaas viisaammat, mutta tuskinpa NASAn koneet on mitään pelikoneita? Luulis, että heillä enemmän käyttöä supertietokoneille, joiden päätehtävä on suorittaa mahdollisimman monia laskutoimituksia/sekuntti, että astronautit marslennolla kans pääsee planeetalle ja takas. Sorry, offtopic :)
the demon controller bumerangist of lolville :D
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
21. heinäkuuta 2008 @ 21:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tiedän että ne ei oo pelikoneita, mutta ne on suunnilleen maailman parhaat koneet, joten niissä on siis kaikki huippu osat sun muut. He olivat kuulemma ihan NASAssa testanneet Crysistä isolla ruudulla ja kaikki... Näin ainakin olen huhuja kuullut
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2008 @ 22:05
|
|
Tapparas
Member
23 tuotearviota
|
22. heinäkuuta 2008 @ 18:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
noilla tehoilla toimii varmasti kaikki very higheil ja resuluutio se minkä kokone näyttö on. mulla on vähän huonompi ja toimii very higheil ja 1680 x 1050 ressul täysil pienel lagil
|
Member
2 tuotearviota
|
22. heinäkuuta 2008 @ 19:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
Tarppi
Member
1 tuotearvio
|
23. heinäkuuta 2008 @ 10:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sumppi12: http://www.systemrequirementslab.com on tämmösiä ongelmia varten
Jep, mutta vaikka tuo sanoisikin että pyörii täysillä niin ei pidä paikkaansa, tuolla on vaatimus näyttiksenä GTS G80. Yhdyn Stargiveriin, mikään, EI MIKÄÄN, kone pyöritä Crysista kaikkia @ Very High edes yli 80-100 FPS. Kyllä tuolla aloitusviestin kokoonpanolla Highlla pyörii n. 50 FPS? Lumikentissä vähemmällä, omalla kokoonpanolla(sigu) pyörii High @ 30-40FPS.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tapparas: noilla tehoilla toimii varmasti kaikki very higheil ja resuluutio se minkä kokone näyttö on. mulla on vähän huonompi ja toimii very higheil ja 1680 x 1050 ressul täysil pienel lagil
Riippuu mitä tarkoitat "toimimisella".
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. heinäkuuta 2008 @ 10:56
|
Senior Member
|
23. heinäkuuta 2008 @ 22:12 |
Linkki tähän viestiin
|
No, huhuja vain nuo vätteet 100 fps ruudunpäivityksestä ovat ilman asiallisia todisteita.
Itse en usko kyseiseen hommaan, että yli 100 ei mukamas päästäisi.
Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
23. heinäkuuta 2008 @ 22:40 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Niin joskus tulevaisuudessa ehkä eli vuoden sisällä. En tiedä tarkkaan kuinka ison AA:n Crysikseen saa, mutta jos se on jtn 16 luokkaa niin sehän lisää vaatimuksia ihan älyttömästi. Ja tarkoitin Very High:lla kaikkea AA:sta kaikkeen shadow juttuihin. Joten kyllä se aika reilusti koneelta vaatii. Mutta uskon että tulee vielä kone joka pyörittää Crysistä kaikilla noilla jutuilla 100 FPS:llä joten ei kannata huolia ;)
|
|
Tarppi
Member
1 tuotearvio
|
24. heinäkuuta 2008 @ 10:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stargiver: Mutta uskon että tulee vielä kone joka pyörittää Crysistä kaikilla noilla jutuilla 100 FPS:llä joten ei kannata huolia ;)
Ja minä uskon että ihmiskunta keksii tavan matkata galaksista toiseen seuraavan 1000 vuoden aikana.
|
|
Aksunski
Suspended due to non-functional email address
|
30. elokuuta 2008 @ 12:52 |
Linkki tähän viestiin
|
mahtaiskohan crysis pyöriä mun koneella jossa on pentium 4 2.8ghz prossu, 3gb ddr1 keskusmuistia ja ati radeon sapphire hd3850 grafiikkakortti?
|
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
16 tuotearviota
|
30. elokuuta 2008 @ 13:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Aksunski: mahtaiskohan crysis pyöriä mun koneella jossa on pentium 4 2.8ghz prossu, 3gb ddr1 keskusmuistia ja ati radeon sapphire hd3850 grafiikkakortti?
http://www.systemrequirementslab.com/ Kyllä tuo oikeaa suuntaa antaa.
Voisin veikata että pyörii, mutta voihan tarvittaessa grafiikkaa / resoluutiota hieman pienentää.
|