User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 09:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++passiivi-aktiivi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++passiivi-aktiivi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
88player
Newbie
_
28. tammikuuta 2004 @ 06:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missäs vika?Kun oon passiivi niin mä saan ladattua ihan jees mut multa ei saa ladattua mitään ja aktiivina taas toiste päin?asetukset?portti?Mul on elisan kaista ja f-securen muuri käytössä!
cronos
Senior Member
_
28. tammikuuta 2004 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikö kukaan saa sulta mitään vai oletko jonkun tutun kanssa koittanut? elikäs kun olet passiivina toinen passiivi ei saa sulta mitään se kuuluu asiaan, mutta jos aktiivitkaan ei sa sulta mitään se onkin prbl. ei sinne asetuksiin tartte laittaa mitään muuta ku sun oma ip osoite ja portiksi voit määritellä vaikka 8000 tjsp. onko palomuurille annettu lupa dc:n toimia kyseisissä porteissa ...kokeile pistää palomuuri pois päältä ja uus yritys sillä selvität sen, mutta tosiaan kaikissa linjoissa ei dc toimi kuin passiivina ja sil´loin et saa toiselta passiivilta ja toisin päin.
88player
Newbie
_
28. tammikuuta 2004 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tattista vaan!Koitin ilman sit palomuurii ja onnistu lataan ainakin filulistat aktiivina.Siinä siis vika.Miten annan sille F-securen palomuurille luvan toimia dc:n kans?Vääntäkääpä rautalangasta!
cronos
Senior Member
_
28. tammikuuta 2004 @ 07:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ei oo tosta palomuurista kokemuksia mutta sygatessa ainakin laitetaan allow/block semmosesta valikosta kuin "advanced rules", mutta kyllä varmaan löytyy f-securea hieman selaamalla jostain kohta jossa dc++ liikenne on blokattuna taikka kysymysmerkillä, sygatella on ainakin hyvät kokemukset mulla dc:n kanssa ei tartte kun kerran antaa lupa tietyn ohjelma toimia ni se on siinä ja se kysyy vielä itse sen kun se ekan kerran startataan.
88player
Newbie
_
28. tammikuuta 2004 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juukelis puukelis!!!Joo nyt toimii,sinne palomuurin asetuksiin piti vaan lisätä luotettava verkkosovitin ja IP!
k3alja00
Account closed as per user's own request
_
10. helmikuuta 2004 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei 88player, onks sulla miten muuten toi fsecure auki tuolle dc:lle. ku mulla sama ongelma muttei siltikään toimi vaikka laittaaki tuon "luotettavan liittymän" auki??

yritin sekä aktiivina että passiivina, ja yritin laittaa siihen verkkokorttia tai tuota vdsl-modeemia muttei meinaa vörkata!?!

mitä muuta pitää käydä säätämässä?
Senior Member

7 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2004 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletkos käynyt kattomassa että onko sulla toi wintoosan oma palomuuripäällä? (sillon vaan ajankohtaista jos käytät XP:tä) Palomuurista ei ole hirveesti hyötyä jos määrittää koko verkkokortin luotetuksi koska silloin se sallii kaiken liikenteen vekkokortissa sisään ja ulos. Eli sulla on tietoturva hasardi käsissä, mutta toisaalta sitä aiheuttaa myös jokainen p2p ohjelma.
k3alja00
_
10. helmikuuta 2004 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, ei ole expeen palomuuri päällä.

nii ja se verkkokortin asettaminen "luotettavaksi liittymäksi" oli vain testi että josko se toimis edes niin, vaan eihän sekään auttanu.

olisko muita ehdotuksia...
Senior Member

3 tuotearviota
_
12. helmikuuta 2004 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
f-securessa mene internet suojaus---->sallitut ja estetyt sovellukset>muuta ja lisää. siinä sitte etit sen dc++ exen mikä on siellä dc kansiossa. mulla riitti tuo purkin palomuurin puhkomisen lisäksi
k3alja00
_
13. helmikuuta 2004 @ 09:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu sen olen löytänyt ja dc on lisätty tuohon listaan.

Nyt tiedän jo sen verran enempi että palomuurissa ei ilmeisesti ole kuin yksi portti auki ja lisää pitäis saada. Eli upload toimii yhdelle kunnes imaisen itse jotain...

Neuvoja otetaan vastaan mistä saan lisää portteja auki ;O)
Mainos
_
__

_
jarnoahma
Newbie
_
17. helmikuuta 2004 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onnistuuko aktiivi NAT:in takana jos käyttää DNS palvelua esim no-ip tai vastaavaa ?
Se siis katsoisi julkisen ip:n ja se olisi esim domain muodossa cs6278130120.elisa.kaista.fi ja ohjaisi liikenteen sinne vaikka käytössä olisi sisäinen ip ?
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++passiivi-aktiivi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy