User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 16:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > vista vai xp ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VISTA vai XP ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Juhvi99
Junior Member
_
24. heinäkuuta 2008 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysyisin että kumpi olisi parempi VISTA vai XP käyttöjärjestelmänä ? Uuteen koneeseen jonka olen hankkimassa lähi aikoina ?

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen !!
Senior Member
_
24. heinäkuuta 2008 @ 23:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

E7200 @ 3.8GHz med Xigmatek HDT-S1283| Abit ip35-e | Gainward 4850 GS | Kingston HyperX 2gb 1066mhz | Antec Three Hundred & Anten Neo HE 430w |320+200gb+1,5TB | LG dvdrw 20x Black | BenQ G2200w | Logitech x-230 |Win xp pro sp3/Windows 7
Member

8 tuotearviota
_
24. heinäkuuta 2008 @ 23:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni mielipide kysymys, toiset tykkää xp:stä, toiset vistasta. Itse kannatan xp:tä vaikka nykyisin ajelen ubuntulla. Perusteluja:
XP on tutumpi ja vie vähemmän tehoja koneesta. Huonoja puolia on juuri nämä directX sun muut tuet. No joo eiköhän se xp ala olemaan jo menneen talven lumia, ota se vista vaan :D

Senior Member

5 tuotearviota
_
25. heinäkuuta 2008 @ 01:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos otat vistan niin sitten 64 bittinen. Tuo 32 bittinen vähän heikompi. Mutta XP on todella tuttu ja turvallinen ja sitä osaa kaikki käyttää, tosin ei se Vistakaan niin pelottava ole kun siihen tottuu. Tosin jos pelaat vanhempia pelejä niin ehkä pitää vähän vääntää, että ne saa toimimaan, mutta ei siinäkään kauhean kauaa mene. Ja kuten jo mainittiin se on makuasia josta voi toki kiistellä, mutta ratkaisua ei tule ;)

Junior Member
_
25. heinäkuuta 2008 @ 08:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, Mielipidekysymys.. Toiset tykkää ettei kaikki pelit ja ohjelmat toimi.

..et sellasta.
lezardous
Suspended due to non-functional email address
_
25. heinäkuuta 2008 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähän mennessä oon saanut kaikki pelini toimimaan Vistan kanssa kunhan osaa hiukan Googlettaa netistä esim. ohjeita kuinka saa vistan kanssa toimimaan... :)
Vista on ihan toimiva päivitysten jälkeen ja kunhan sulkee kaikki turhat esim. Aero.
Mutta kuitenkin olen edelleen Xp:n kannalla.

Intel core2duo E8500//Asus P5Q-pro//Club 3D Radeon Hd4870 1024mb//4GB OCZ DDR2 800Mhz//640Gb Western Digital//Xp-professional//Antec P182b//Corsair Hx620w//
//Amilo M3438G ram 2gb,Nvidia Geforce 7600, 320gb//Xbox 360 Elite
Mainos
_
__

_
Junior Member

6 tuotearviota
_
25. heinäkuuta 2008 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostaisin 64-bit vista premium..
suosittelisin kuitenki lukemaan tämän esimerkiksi http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t476881 :P
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > vista vai xp ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy