User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 23:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > tv+digiboxi+videot+dvd
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tv+digiboxi+videot+dvd
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hande70
Newbie
_
28. tammikuuta 2004 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuika olis kytkettävä nämä laitteet, että saatais paras hyöty ( paras kuvan laatu, videoilla äänitys digiboxista jne...)
tv:ssä 3 scartia
videoissa 2 scarttia
digiboxissa kiinteä johto jossa scart liitin päässä
dvd:ssä 1 scart
Staff Member

32 tuotearviota
_
28. tammikuuta 2004 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
dvd:stä tv:seen
digibox:ista video:ihin
video:ista tv:seen
(oletuksella TV:ssä voi valita SCART kanavan ja että videoiden toinen SCART on ulos ja toinen sisään)
jamppis
Newbie
_
30. tammikuuta 2004 @ 06:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Entäs kun mulla on kaikissa apparaateissa kaks scarttia, mut lisäksi mukana on satelliittiboksi???...
Sid
Junior Member
_
3. helmikuuta 2004 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä jouduin laittamaan scart-jakajan, kun tv:ssä on kaksi paikka ja liitettäviä laitteita on digiboksi, dvd, ps2 ja pc. Jakaja on paikallisen Tekniset-liikkeen hyllystä, eikä mikään kovin laadukkaan oloinen. Digiboksi oli pakko kytkeä suoraan telkkariin, koska jakajan kautta kuljetettuna ei äänenvoimakkuus enää riittänyt. Kuvakin on nyt suoralla kytkennällä kirkkaampi.

Onko muilla kokemuksia noista jakajista? Onko markkinoilla sellaisia malleja/merkkejä, jotka eivät yhtä pahasti heikennä signaalia?
Jam_o
Newbie
_
3. helmikuuta 2004 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TC-736 Professional 5-way Scart Video Control Center

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2004 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä kuvanlaadun parhaimmuudesta, mutta käytännöllisintä olisi kenties laittaa
DVD-soitin scartilla suoraan töllöön
Digiboksi videoiden scarttiin
ja sitten videot ihan vaan RF-kaapelilla (eli siis antennikaapelilla) töllöön.

Itellä on tolleen tai ei ole DVD:tä,
mutta digiboksi videoiden scartissa ja videot RF:llä töllössä ja ihan hyvä kuva mun mielestä.
juzzi66
Newbie
_
7. helmikuuta 2004 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
2 scarttia tv:ssä riittää aivan hyvin ,jos kaikissa laitteissa on 2 scart-paikkaa ,signaalin voi ajaa läpi joka koneen.minulla on peräkkäin scart 1:llä videot,neljä satelliittiviritintä,dvd ja pleikkari

Mainos
_
__

_
Sid
Junior Member
_
8. helmikuuta 2004 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajaa läpi? Näin ulkomuistista heitettynä mulla on DVD:ssä ja digiboksissa "ylimääräinen" scart varustettuna AUX-merkinnällä. Ilmeisesti siihen kiinni toisen laitteen ulostulosta.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > tv+digiboxi+videot+dvd

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy