User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 00:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > gta4 tehtävät...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Gta4 tehtävät...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jakke44
Member
_
26. heinäkuuta 2008 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aivan pelin alussa ja en saa uusia tehtäviä,tai siten en osaa....alussa romania kuljetin toimistolta uuteen paikkaan ja jätin hänet sinne,nyttemin ajelen kaupungilla päämäärättömästi enka saa siis mistään uusia tehtäviä.Mistä ja miten yleensäkkin tehtävät tulevat valittavaksi.Kartalla näky romanin olinpaikka,omakoti ja lähi ruokala.jos taas menen romanin luokse,pyytää hän minua omaan autoonsa ajan hänet kaupungille.Jos taas palaan sen jälkeeen romanin luo sama kuvio toistuu,hän pyytää minua kyytiinsä ja jälleen jätän hänet samaan paikkaan kaupungille kuin edelliskerralla...Vähän alkaa tympiä kaupukia ajelu kun ei uusia tehtäviä näkösällä ole.....

Auttakaa etten vallan peliin heti alussa kyllästy....
Senior Member

10 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2008 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No viet romanin sinne kaupunkiin ja tallennat pelin. Sen jälkeen rälläät kaupungilla miten lystäät jonkin aikaa, niin kohta jo Romanin pitäisi soittaa tai tekstata sinulle.

Toivottavasti auttoi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. heinäkuuta 2008 @ 13:52

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > gta4 tehtävät...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy