Hei!
Uudelle tietokoneelle olisi tarvetta juuri sopivasti näin ripiltä pääsyn kohdalla. Olen koittanut netistä katsella eri malleja, mutta selvää päätöstä en ole pystynyt tekemään :) HP:n Pavilionit ovat kyllä iskeneet silmään hienolla ''metalli tyylisellä'' ulkomuodollaan, eli mielellään HP:n läppäreitä ehdottelemaan. Mitään vaativaa pelaamista en harrastaisi, vain Counter-Strike 1.6:sta pelailisin (kyllähän näinkin vanhan pelin hyvä pyöriminen onnistuu nykyajan läppäriltä?).
Toiveita olisi:
- Max n. 800? hinta, mielellään alle
- 15.4" näyttö (17" näyttöjäkin saa toki ehdotella)
- CS 1.6:n hyvä pyöriminen (onko mahdollista saada kokoajan n.100fps?)
- Muistin laajennettavuus / jo valmiiksi koneessa oleva 3 Gt muisti
- Vista Home Premium
- Koneen hyvä yleinen nopeus
Kovalevytilaa en tarvitse kamalan paljon, kun nyky Fujitsu-Siemensin vanhassa pyötäkoneessa on vain 60 Gt kovalevy ja hyvin olen pärjännyt :). Mukaan saa myös ehdotella langantonta näppis + hiiri settiä, jolla hintaa ei olisi kovin paljon (n.30??) ja kaiuttimia (Logitechin X-230 2.1 ja X-530 5.1 olen katsellut). Noilla kahdella merkittävää eroa läppärin omalla äänikortilla? Ja vielä pisteeksi i:n päälle haussa olisi mahdollisimman halpa digiviritin tietokoneeseen kaapeliverkkoon.
Kiitos jo nän etukäteen kaikille vaivautuneille :)
HD 3450 on parempi näytönohjain, mutta ei sekään mitään huippuluokkaa ole. Luulen kyllä että sillä CSsää jo ihan hyvin pellailee. Hinta/laatu suhde on hyvä. Muistinkin tuki tuossa on jopa 8gt, joka on hyvä päivitystä ajatellen (2x4gt).