Logitech MX518?
|
|
Veikkoz
Junior Member
|
31. heinäkuuta 2008 @ 14:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kenelläkään käyttökokemuksia, että onko miten hyvin pelittänyt?
Ei näyttäisi olevan kovinkaan kallis niin olen ajatellut ostaa kyseisen hiiren.
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
31. heinäkuuta 2008 @ 14:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Hakua peliin!!
Löytyy 150% varmasti tietoa tosta hiirestä.
Itsellä ei ole kokemuksia, mutta mitä olen lukenut niin hintaansa nähden todella hyvä optinen hiiri kyseessä.
yleisesti FPS pelaajien suosiossa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2008 @ 14:59
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2008 @ 15:29 |
Linkki tähän viestiin
|
minä taas suosittelen Razerin DeathAdderia (pistetäänkö taas razer-logitech-sota käyntiin :D)
-e8400 @3,8 GHz | Radeon HD 5770 | 4gt GSkilliä | NeoHE 430W | WD aaks5000, Spinpoint F3 1Tb | Nexus Clodius | Ubuntu Linux & Vista
-M-Audio Revo 7.1 | Rokit RP6-monitorit | Alessandro MS1i- ja AKG k-601-luurit, Musical Fidelity X-Cans
8800GT ja M-Audio Revolution 7.1, kyselehän!
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2008 @ 15:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvä hiirihän tuo MX518 on. Itsellä oli se ja hyvin tyytyväinen olin.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
31. heinäkuuta 2008 @ 17:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläkin tuo löytyy.1,5 vuotta ollut käytössä ilman ongelmia. Tassut alkavat olla loppuunkuluneet mutta noitakin saa tilattua lisää. Razerin hiiret ei vaan passannu omaan käteen.
lol
|
Member
3 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2008 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
On MX518 ja Razer Diamond 3G.
Ehdottomasti MX518 koska pidän paljon enemmän sen muotoilusta,
Razerit tuntuu jotenkin lelumaisilta ja viimeistämättömiltä jossei
sitten muut Razerit ole parempia(näyttävät hyvin samanlaisilta).
Kokeile!
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2008 @ 18:59 |
Linkki tähän viestiin
|
jos pelailet inteensiivisiä fps pelejä niin ehdottomasti 3G sensorilla varustettu hiiri. itse käyttelin pari kuukautta G5 hiirtä ja vaihdoin takaisin death adderin joka tuntui käteen heti sulavalta ja uskomattoman mukavalta verrattuna G5. MX hiiristä ei ole kokemusta mutta laserit trackkää mielestäni epätarkasti ja skippaavat helposti.
Razerin hiiret on muotoilultaan universaaleja ja esimerkiksi death adder sopii käteen kuin käteen ( kunhan on vain oikea käsi :) )
SF-2000 || Corsair CX 750M || SaberTooth 990FX R2 || AMD FX-8350@4.75Ghz/1,43V || Asus R9 290 DirectCU II || 16GB Team Group 2400Mhz DDR3 || Blackice 360 GTX || NeXXos ST30 || Swiftech Mcp655 || EK Supermacy || ClearFlex tubing || Deathadder 4G/Destructor 2/Steelseries 6Gv2 || Sennheiser PC350 || 22" 2ms LCD Iiyama Prolite B2206WS || ASUS Xonar DX || Win7 Ultimate N
http://www.speedtest.net/result/2401459507.png
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2008 @ 19:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Flobat: jos pelailet inteensiivisiä fps pelejä niin ehdottomasti 3G sensorilla varustettu hiiri.
Nyt kyllä razer fanaattisuus paistaa niin pahasti läpi ettei mitään rajaa.
3g sensori on razerin markkinointitermi eikä sitä siis löydy muilta merkeiltä.
Lainaus: MX hiiristä ei ole kokemusta mutta laserit trackkää mielestäni epätarkasti ja skippaavat helposti.
Ei arvailla. Mx518 on optinen hiiri ja nopeampi sekä tarkempi kuin G5.
Tarkkuus on siinä sitä tasoa että kenelläkään tuskin on valittamista sen suhteen...
Lainaus: itse käyttelin pari kuukautta G5 hiirtä ja vaihdoin takaisin death adderin joka tuntui käteen heti sulavalta ja uskomattoman mukavalta verrattuna G5.
Razerin diamondback sopi mun käteen yhtä hyvin kun rynnäkkökivääri pasifistille...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2008 @ 19:28
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
31. heinäkuuta 2008 @ 19:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Flobat: jos pelailet inteensiivisiä fps pelejä niin ehdottomasti 3G sensorilla varustettu hiiri.
Nyt kyllä razer fanaattisuus paistaa niin pahasti läpi ettei mitään rajaa.
3g sensori on razerin markkinointitermi eikä sitä siis löydy muilta merkeiltä.
Lainaus: MX hiiristä ei ole kokemusta mutta laserit trackkää mielestäni epätarkasti ja skippaavat helposti.
Ei arvailla. Mx518 on optinen hiiri ja nopeampi sekä tarkempi kuin G5.
Tarkkuus on siinä sitä tasoa että kenelläkään tuskin on valittamista sen suhteen...
Lainaus: itse käyttelin pari kuukautta G5 hiirtä ja vaihdoin takaisin death adderin joka tuntui käteen heti sulavalta ja uskomattoman mukavalta verrattuna G5.
Razerin diamondback sopi mun käteen yhtä hyvin kun rynnäkkökivääri pasifistille...
Katsos katsos vanhoja tuttuja vanhoine tyylineen ^^
tosiaan oma mielipiteeni asiasta ja en väitä että tarvitsee olla 3G sensori.
en ole razer fanaatikko ja painotan vain että ainakin death adder on toiminut paremmin kuin yksikään laser hiiri jota olen kokeillut.
death adder voisi olla vaihtoehto MX518 hiirelle ja toin sen esiin.
korjaan..
optinen pelaamiseen tarkoitettu hiiri.
pahoittelen jos saitte käsityksen että puhuessani MX ja laserin heikoista puolista että puhun juuri MX518 hiirestä.
SF-2000 || Corsair CX 750M || SaberTooth 990FX R2 || AMD FX-8350@4.75Ghz/1,43V || Asus R9 290 DirectCU II || 16GB Team Group 2400Mhz DDR3 || Blackice 360 GTX || NeXXos ST30 || Swiftech Mcp655 || EK Supermacy || ClearFlex tubing || Deathadder 4G/Destructor 2/Steelseries 6Gv2 || Sennheiser PC350 || 22" 2ms LCD Iiyama Prolite B2206WS || ASUS Xonar DX || Win7 Ultimate N
http://www.speedtest.net/result/2401459507.png
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2008 @ 19:45
|
Member
|
1. elokuuta 2008 @ 13:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Itelläni on MX518 joka on omaan käteen kaikista sopivin hiiri, verrattuna niihin mitä kavereilla on.
Oma on ollut todella kestävä, 1,5vuotta melkeen päivittäisessä käytössä eikä ole yhtään mitään käytön jälkiä.
Suosittelen!
Hirvee tehomylly: M2N-SLI | AMD ATHLON 64 X2 5000+ | Inno3d GeForce 8800GT | 2x1GT 800Mhz | Samsung T166 500GT | Antec Sonata III | Samsun DVD-RW | Vista 32Bit Home Prem.

|
Moderator
14 tuotearviota
|
1. elokuuta 2008 @ 14:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on nyt kolme vuotta ollut kyseinen hiiri käytössä. Toimii vieläkin kuin unelma, mitään ongelmia ei ole ollut.
Ohjelmoitavat näppäimet on oikeasti hyödylliset jos käyttää laajoja softia (kuten kuvankäsittely). Kyllä ne peleissäkin on hyödyksi.
Ja hiiren nopeuden vaihto lennossa on hyvä toiminto, kun kaveri tulee käymään eikä se ole tottunut näin nopeaan hiireen :D
Suosittelen ehdottomasti!
ps. kertoohan sekin jo jotain jos kolme vuotta vanhan hiiren hinta ei ole vieläkään tippunut edes puoleen siitä mitä se oli 2005..
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|
JonPe_82
Junior Member
|
1. elokuuta 2008 @ 20:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Hyvä hiirihän tuo MX518 on ollut omassa käytössä, sopii hyvin meikäläisen kouraan etc... Tietenkin jos mahdollista niin kannattaa ottaa useampaa malliin näppikontaktia ennen ostopäätöstä.
P5K | E6750@2,8GHz | 2Gb HyperX KHX6400D2LLK2/2G CL4 800MHz | GW GF8800GTS 512Mb G92 720/2000/1800 | WinXP Pro
|
Member
13 tuotearviota
|
1. elokuuta 2008 @ 20:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Paras hiiri koskaan. Ei valittamista. Suosittelen tosin fyysistä testaamista, koska kaikilla on erilainen maku näiden asioiden suhteen. Tarkin ei välttämättä aina ole se mukavin. TOSIN, mx518 on kyl joka osa-alueella (omasta mielestäni) paras.
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
1. elokuuta 2008 @ 20:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Multa ääni DeathAdderille. Jos muut Razerit ovat lelumaisia, eivät Deathadder tai Lachesis sitä ole. Tukevia hiiriä, vaikka lachesista en ole muuta kuin näppituntumalta päässyt kokeilemaan mutta DeathAdder on ollut etten sanoisi hardcorekäytössä siinä mihin se on tarkoitettu ;)
|
Mainos
|
  |
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
2. elokuuta 2008 @ 04:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä on Razer Lachesis, ja en tajua kuinka ketään voi sanoa, että Razerit vaikuttaa lelumaisilta, itsestä tuntuu että niissä on kaikki tarpeellinen, muttei mitään liikaa.
Itse pelaillu about viikon mx518, kun kaverille tilasin, niin se ei vielä ollu saanu konetta kun oli jotain häikkää siin konees (väärä näyttis ja semmosta). Itse pidän Lachesiksestä tosi paljon, käy sniputtelu, lentokoneen läntäminen ja konekiväärillä räyhääminen (CSS,BF2/1942,RTS-pelejä pelaillu ja toimii kun unelma).
|