User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 01:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > puhelin tietokoneen kaukosäätimenä?!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
puhelin tietokoneen kaukosäätimenä?!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
1. elokuuta 2008 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin ku mulla on se bluetooth-adapteri ja puhelin jossa on bluetooth niin miten mä saan sen toimimaan sille et pystyn vaihtaa biisei kännykäl ku en jaksa olla koko ajan koneel ja musiikkia olis kiva kuunnellaa sängyssä makaen.

eilen kyl onnistuin hallitseman mun konen puhelimen kauttaa mut sit ku asensin uudestan kaikki tarvittavat softat tohon adapterin niin sen jälkee puhelin ei enää tunnistanu.

Main Board: ASUS P5Q-E Chipset: Intel P45 Processor: Intel E8400 3GHz (4,25GHz 1.32) Physical memory: Corsair 2x2048 MB TWINS (941MHz) Video Card: Gainward HD Radeon 512MB (Vakio) Power Supply: Corsair 550W Windows XP PRO
teemu84
Suspended due to non-functional email address
_
9. elokuuta 2008 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos sulla on s60 puhelin, niin lataa sellainen ohjelma kuin controlfreak. kokeiluversioita löytyy ku googlaa tolla... Winampin tosin pitää aina olla olaa päällä, ja winampissa plugin asennettuna. On kyllä loistava ohjelma, en tulisi enää ilmas sitä toimeen!
Member
_
10. elokuuta 2008 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teemu84:
jos sulla on s60 puhelin, niin lataa sellainen ohjelma kuin controlfreak. kokeiluversioita löytyy ku googlaa tolla... Winampin tosin pitää aina olla olaa päällä, ja winampissa plugin asennettuna. On kyllä loistava ohjelma, en tulisi enää ilmas sitä toimeen!
toi ohjelman nimi on kyl aika hauska! ja tota mikä plug pitää ollaa?
EDIT: en kyl usko tost mun sony:st et se ois joku smart phone. Mun puhelimen malli on sony ericsson Z530i.

Main Board: ASUS P5Q-E Chipset: Intel P45 Processor: Intel E8400 3GHz (4,25GHz 1.32) Physical memory: Corsair 2x2048 MB TWINS (941MHz) Video Card: Gainward HD Radeon 512MB (Vakio) Power Supply: Corsair 550W Windows XP PRO

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. elokuuta 2008 @ 10:15

Member
_
10. elokuuta 2008 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oho, sullahan sama puhelin kun mullaki :D Itse en ole saanut kaukosäädin toimintoa vielä toimimaan, se vaan jää siihen ylös sivulle jne... videoon.

P5Q pro
P182B
Q9450
4gb ddr2 ram
Sapphire 4870
HaGGe92
Junior Member
_
10. elokuuta 2008 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös Symbian OS (S60) pohajiset järjestelmät ole vain nokian puhelimissa?!
teemu84
_
10. elokuuta 2008 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi controlfreak ei ainakaan tossa erkissä toimi... Vaatis sen symbianin toimiakseen.
weski
Member

7 tuotearviota
_
29. syyskuuta 2008 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko tuolle ControlFreakille mitään vastaavaa tai päivitystä joka toimis myös S60 3rd edition pohjaisissa puhelimissa? Tai jotain.. Ku olin niin onnessaan tuosta ohjelmasta ku kuulin että ostin bluetotth sovittimen jo koneeseen ja sit ku aloin asentaa ohjelmaa niin huomasin että eihän se toimi Nokian N73:ssa..:|

Antec Sonata III | EarthWatts 500W | Asus P5Q | Intel Core 2 Quad Q9550 | Sapphire Radeon HD4890 Vapor-X 1Gt | WD Caviar 320Gt + Caviar 500Gt | 2x2Gt 800MHz Kingston HyperX | Windows 7 Pro x64
Mainos
_
__

_
teemu84
_
29. syyskuuta 2008 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ole vielä yhtään yhtä hyvää löytänyt, salling clicker on 3rd editionille yksi vaihtoehto, toimii winampin kautta myöskin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > puhelin tietokoneen kaukosäätimenä?!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy