User Käyttäjä Salasana  

tiistai 18.11.2025 / 01:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vistan uudelleenasennuslevyn teko.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vistan uudelleenasennuslevyn teko.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pasuuna13
Newbie
_
2. elokuuta 2008 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelma on se kun Zepto Znote 3405w, saapui pari päivää sitten kotiin. Huomasin että vistan home premium levyjä ei ollut mukana, soitin myyjälle ja kyselin että what a funk?? Se sano että asennuslevyn voi tehdä itse. Mut eihä mulla oo hajuukaan mistä mä sellaisen asennustiedoston löydän, jonka voi polttaa levylle, hyvä ku on saanu jonkinlaiset asetukset tehtyä tähän uuteen "maailmaan". Ihan perseestä tää että asennuslevyjä ei toimiteta mukana, kuulemma yleistymään päin, mitä noista erilaisista foorumumeista on katellu.
Jos jollakulla olis antaa mulle vinkkejä olisin todella kiitollinen, pitää saada tehtyä ne levyt nyt eikä sit kun on liian myöhäistä. Kone muuten toimii ihan hyvin (toistaiseksi)
Kiitos ja anteeksi..
tukis
Suspended due to non-functional email address
_
2. elokuuta 2008 @ 23:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jollei käyttöohjeessa mainita asiasta, niin ota uudelleen yhteyttä myyjään.

Voisit vilkaista Käynnistä-valikon Kaikki ohjelmat -kansiosta ja Ohje ja Tuki kohdasta (sekin Käynnistä-valikossa).

En löytänyt tuolle ohjekirjaa. Ehkä joku täällä on tuntee tuon mallin.
Zepton sivuilta löytyi vain 3415w. Sen ohjekirjassa ei mainittu asiasta.
Täältä tilattuna tulee asennuslevy, eikä polttomahdollisuutta kai noissa ole.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vistan uudelleenasennuslevyn teko.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy