User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 4.2.2026 / 13:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs accountin salasana takaisin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
cs accountin salasana takaisin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pezkuu
Suspended permanently
_
3. elokuuta 2008 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin viikonlopun poissa ja joku on vaihtanut cs accounttini salasanan... olen kokeillut tuota nouda tilin tiedot hommaa, mutta s-postiin ei tule viestiä. Mitä tässä pitäisi tehdä?
peetu123
Account closed as per user's own request
_
3. elokuuta 2008 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli sama juttu kerran ei sieltä mitään saanu kun lähetti sinne sen postin mutta sit meni joku 3viikkoo ja mä kokeilin ihan huvin vuoks toimisko sitten se toimi mutta sille oli tulla vac bannit =(

Ootko pelannu joskus moraamossa tai marttakerhossa
pezkuu
Suspended permanently
_
3. elokuuta 2008 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti peetu123:
Ootko pelannu joskus moraamossa tai marttakerhossa
iha vaa pupla servuilla oon pelaillu
Senior Member
_
4. elokuuta 2008 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh, jos ei ongelma tunnu ratkeavan niin suosittelisin ottamaan Valven asiakaspalveluun yhteyttä.

Ja vielä parempi, jos sulla olisi kuitti tallella (kuva siitä) ja hyvät taidot englannissa.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
pezkuu
Suspended permanently
_
4. elokuuta 2008 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onha mulla se cd-key tallessa, mutta enkku aika sukka (6 oli peruskoulun päättö tokaris)
pezkuu
Suspended permanently
_
5. elokuuta 2008 @ 02:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saisko sitä apua?
Senior Member
_
5. elokuuta 2008 @ 04:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hi,

Some time ago I lost my CS:S account password, I have tried the "Retrieve account information" system, but haven't recieved any email from it. Could you please reset my account. My account name is ***. As a proof that I'm rightful owner of that account, I'm adding as attachment a picture of my CS:S box with the CD-Key. Thank you in advance.

Best Regards

Eli suomeksi:
Jonkin aikaa sitten menetin CS:S tilini salasanan. Olen yrittänyt "nouda tilini tiedot" systeemiä, mutta en ole saanut sieltä spostia. Voisitteko ystävällisesti resetoida tilini. Tili nimeni on ***. Todisteeksi, että olen tilin laillinen omistaja, laitan liitteeksi valokuvan CS:S kotelostani CD-keyneen. Kiitos etukäteen.

Parhain terveisin

Copy-pasteta tuo mailiin, lisää siihen tilin nimi ja oma nimesi ja laita liitteeksi valokuva sun cd-keystä.

|Intel Q6600 + Noctua NH-C12P, EVGA nForce 780i SLI, EVGA 8800 GTS 512mb (G92), 2Gb DDR2 800mhz cl-4, 3xSeagate Barracuda 500GB 32mb SATA2 Striped, Seagate Barracuda 300GB 16mb SATA2, NZXT Hush (Noctuan flektit), Samsung Syncmaster T220, BenQ FP222WH, Logitech Z-4 & G11 & G500 & G13|
pezkuu
Suspended permanently
_
5. elokuuta 2008 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja mihinkäs osotteeseen tää pitää sendii?
Mainos
_
__

_
Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
5. elokuuta 2008 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valven support sivun alalaidassako se osoite nyt olikaan? Jossaki support osiosta löytyy.

Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs accountin salasana takaisin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy