User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.11.2024 / 00:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > dvb viewer ja jokeritallennus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVB Viewer ja jokeritallennus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ahx1
Junior Member

1 tuotearvio
_
4. elokuuta 2008 @ 01:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tohon DVB vieweriin olemassa jotain lisäosaa, millä saisi jokeritallennuksen? Eli haussa siis sellainen, että haluasin tallentaa aina kaikki ohjelmat, jossa nimessä on esim. simpsonit, eikä tarvitsisi joka viikko laittaa uudestaa simposneita nauhalle.

Tietenkin voin laittaa, että joka viikko samaan aikaa tallentaa ne simposnit, mutta tämä ei ole yhtä kätevää.
mali99
Member
_
4. elokuuta 2008 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EPGplus, mielestäni todella kätevä lisäosa. Minulla menee tuon avulla 3-6 ohjelmaa joka päivä talteen. Hyvin on toiminut, mutta kesä/talviaika saattaa sotkea ajastuksia, eli silloin kannattaa tarkkailla tilannetta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. elokuuta 2008 @ 09:08

Ahx1
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. elokuuta 2008 @ 01:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko EPGplussassa tuo jokeritallennus, kun itse en ainakaan sitä löytänyt.
mali99
Member
_
16. elokuuta 2008 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"EPG haku"-välilehdellä kun klikkaa "lisää"-nappia ja kirjoittaa "haku ehto" kohtaan simpsonit ja valitsee toiminnoksi, että "ohjelmoi tallennin..." niin toimiin niinkuin halusit.
Mitään jokerimerkkejä ei tarvitse käyttää, kunhan haku sisältää halutun sanan, EPG+ lähettää ohjelmoinnin dvbviewerin ajastimelle.

Noin ainakin itse käytän sitä. Minulla on esim. Star Wars hakuehto ja eilen näköjään tuli talteen ohjelma jonka epg-tiedoissa oli mainittu Star Wars.
Minulla on yhteensä 53 hakuehtoa joista suurin osa on tallennusta varten.
Jonkin verran on muistutukseksi, esim. "uusi sarja" ja "sarja alkaa" auttaa löytämään uusia ja tauolta palaavia tv-sarjoja.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. elokuuta 2008 @ 20:49

Ahx1
Junior Member

1 tuotearvio
_
24. elokuuta 2008 @ 23:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suuret kiitokset. Vielä sen verta kysyttävä, että täytyykö toi plussa käynnistää joka kerta, että se osaa noi tallennukset etsiä ja lisätä, vai saako sen toimimaan jotenkin osana dvbvieweriä tai muuten taustalla.
Mainos
_
__

_
mali99
Member
_
25. elokuuta 2008 @ 09:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ahx1:
Suuret kiitokset. Vielä sen verta kysyttävä, että täytyykö toi plussa käynnistää joka kerta, että se osaa noi tallennukset etsiä ja lisätä, vai saako sen toimimaan jotenkin osana dvbvieweriä tai muuten taustalla.
Epg+ käynnistyy automaattisesti. Muistaakseni samaan aikaan kun Dvbviewerin käynnistää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. elokuuta 2008 @ 09:15

afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > dvb viewer ja jokeritallennus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy