User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 16:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-r levyjä ostamassa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD-R LEVYJÄ OSTAMASSA!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

8 tuotearviota
_
4. elokuuta 2008 @ 01:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kertokaapas mistä kannattaa ostaa DVD-R levyt olin ajatellut ostaa DVD-R levy kiekkoja pankaa osoite mistä kannattaa ostaa ja saa halvimmalla.
Senior Member

4 tuotearviota
_
4. elokuuta 2008 @ 06:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen tilannut täältä
jounis
Member

1 tuotearvio
_
4. elokuuta 2008 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite meinasin seuraavaks tuolta.................... http://www.nierle3.com/s01.php?cur=eur&sp=de&ag=1
Taitaa olla edullisin paikka ja kaveri on sieltä tilaillu onnistuneesti jo pidemmän aikaa.
uto
Member
_
4. elokuuta 2008 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsekin voisin kokeilla verkkokauppaa seuraavaksi. nierlestä olen tilannut muutaman vuoden ajan ja homma toiminut hyvin mutta tätä nykyä sieltä tulee alvit hintojen päälle niin loppusumma nousee nopeasti. alvit näkyvät tilausta tehdessä vasta kun on kassalla. eli ne eivät näy suoraan tuotteiden hinnoissa.
Senior Member

10 tuotearviota
_
4. elokuuta 2008 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin olen verkkokaupasta muutama tuhat levyä tilannut. Aina tullut kahdessa päivässä, joten ei mitään valittamista. Suosittelen Verbatimeja.

Senior Member

26 tuotearviota
_
4. elokuuta 2008 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
samoin verkkokaupasta. tuo verbatim on ensinnäkin halpa & laadukas.

http://www.digitalfaq.com/media/dvdmedia.htm tuon kun lukee, niin selviää mitkä ovat hyviä ja mitkä huonoja levyjä. verbatimin levyistä 95-100% ovat kuntonaisia.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
4. elokuuta 2008 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosi suomalaista,tilaa eestistä, eli verkkokauppa.com :iin kannattaa suunnata aihio-ostoksille. Tavara tulee nopeasti ja edullista. Muut jo kertoikin oleellisimman,osta Verbatim.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. elokuuta 2008 @ 17:49

BlazinKai
Member
_
4. elokuuta 2008 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://fi.wesellcd.dk/

Tuolta tullut tilattua ja mitään valittamista ei ole. Hyvin toimineet sekä verbatimit, että hieman halvemmatkin merkit.

Intel Core 2 Duo E4500 @ 2,6GHz
MSI P35 Neo-F
2x1gb Transcend JetRam DDR2 800Mhz
Asus HD3650 DDR3 256mb @ 920/950
Antec NeoPower HE 430W
Member

8 tuotearviota
_
4. elokuuta 2008 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Iso kiitos kyllä taidan ostaa levyt verkkokauppa.com sivulta.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
7. elokuuta 2008 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verkkokauppa.Com on paras vaihtoehto.
Itsekkin olen sieltä tilannut.
Nopeat varmat toimitukset.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/550212
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Uusimman DVD Shrinkin löydät täältä!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd-r levyjä ostamassa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy