Toivon mukaan olen oikealla foorumilla.Mulla tai koneellani paremminkin on otsikossa mainittu vaikeus.Käytössä XP2,muistikampoina 2x1024 l. 2 KB..Prossuna AMD Athleon 5000+.Olen noin.3 kk;tta sitten hommannut edellä mainitut muistit ja prossun.
Jokin aika sitten vaivasi näennäismuistin riittämättömyys.Tuli ilmoituksia koko ajan,kunnes nostin tuota aloituskokoa/Enimmäiskokoa tuonne 3072.Suositus näkyy olevan 2878Mt.Ei ainakaan nyt ole tullut siltä saralta ilmoituksia.Mulla kovalevy jaettu 2 osaan.Tämän vain siitä syystä,mikäli nämä asiat liittyvät tähän seuraavaan ongelmaan..
Nyt muistini kanssa on ollut ongelmia pitemmän aikaa.Mistä tällainen johtuu.Eilen olin tallentamassa tuolla iTunes musiikkiohjelmassa musiikkia kansioon ja tuli ilmoitus,ettei käytettävissä oleva muisti riitä.Näen muistini tiedot mm.:ssa pikakuvakkeesta ikkunan alla.Tämä ilmestyi luultavammin kun hommasin lisenssin ohjelmaan Adwanced Windows CareV2.(Iobit Com)Siis hieman yllättäen ilmestyi. Siinä on kohtia kuten:Smart Clean,Deep Clean ja Show Window.
Sieltä löytyy setting,go,update minimize..Hieman apua tai neuvoja tähänkin..(Ohjeita tämän käytössä)
Menin kovalevylle avaamaan tai kts:n iTunes Libertyä,muistini ei tähän toimintaan riittänyt.Dc++ sattui olemaan auki,tuli ilmoituksia jostai visual liberty "viesti" useaan kertaan.Aamulla en saanut firefoxia auki.Aina tuli näitä visua tms. liberty error viestejä useaan kertaan.Viimein sain auki pikakuvakepalkki,jossa on muistini tiedot on nyt muuttunut vihreäksi,kun se usean päivän ajan oli punainen.Siinä on ollut CPU Usage koko ajan luokka 0-6%.Onko se prossun käyttöön jotenkin liittyvää? Toivoisin jotain ohjeita...