User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 3.8.2025 / 16:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > a3-lasertulostuspalvelu?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
A3-lasertulostuspalvelu?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TKrisa
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2008 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä löytäisin edullisen A3-lasertulostuspalvelun? Tarvitsen aina silloin tällöin A3-tulosteita (vain mustavalkoisia), mutta A3-kokoa käsittelemään kykenevät mustavalkolaserit ovat hyvin kalliita itselle ostettaviksi.

Minulle kelpaisi vaikka ihan yksityishenkilökin, jolla on sopiva laser kotona. Tai sitten pieniäkin sivumääriä suoraan PDF:istäni printtaava pieni lafka.

Kyse on lähes aina orkesteripartituureista eli nuoteista, jotka teen täysin valmiiksi PDF-muotoon. Yhden PDF:n sivumäärä saattaa olla mitä tahansa ihan muutamasta esimerkiksi 200:aan.

Tulostustarpeeni on siis hyvin pieni varsinaisia tulostusyrityksiä (ja heidän hintojaan) ajatellen, mutta tämä on minulle tärkeä asia. Helsingin kaupunginkirjastoissa voi tulostaa itse, ja hinta on tällä hetkellä 30 senttiä sivu, mutta löytyisikö muita edullisia vaihtiksia?
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > a3-lasertulostuspalvelu?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy