User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 13:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > outo juttu...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Outo juttu...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
5. elokuuta 2008 @ 23:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen katellu YuoTubesta ym. kaikenlaisia videoita USB juttujen kanssa, ja niillä on aina hirveenä jotain kansioita kuten joitain ISO-kansioita yms. Minulla on vain Music, Photo, Savesdata ja System kansio. Onko mun PSP:ssä jokin vika vai onko joku erityinen syy?

Senior Member
_
6. elokuuta 2008 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko PSP-konsolissasi Custom Firmware? Nimittäin melko suurella todennäköisyydellä näillä henkilöillä on Custon Firmware konsoleissaan.

:.Phantomenium.:
Junior Member
_
6. elokuuta 2008 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Feron:
Onko PSP-konsolissasi Custom Firmware? Nimittäin melko suurella todennäköisyydellä näillä henkilöillä on Custon Firmware konsoleissaan.

Eiiiii taida olla, mistä sellasen sitten saisi? Voiko sen netistä ladata?

Del1ter
Newbie

1 tuotearvio
_
7. elokuuta 2008 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voi mutta riippu kanssa että mikä firmware sulla nyt on psp:ssä
Junior Member
_
7. elokuuta 2008 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Del1ter:
voi mutta riippu kanssa että mikä firmware sulla nyt on psp:ssä

Mistä sen näkee?
Mulla on versio 2.81, mutta en tiiä että onko mulla koko firmwarea. Niin ja mulla on se fat versio, jos se vaikuttaa joteski?

Senior Member
_
8. elokuuta 2008 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Mistä sen näkee?
Mulla on versio 2.81, mutta en tiiä että onko mulla koko firmwarea. Niin ja mulla on se fat versio, jos se vaikuttaa joteski?
Tuo 2.81 on Firmware-versiosi. Firmware on laitteen sisäinen ohjelmisto, jota ilman PSP:si ei toimisi. Joten kyllä sulla siinä Firmware on. ;) Ja mikäli et vieläkään ole varma, niin näppäile PSP:si valikosta "Settings" -> "System Settings" -> "System Information" ja katso kohta "System Software". Siinä lukee, minkä Firmwaren PSP:si pitää sisällään.

Ja selvennyksenä vielä:
Custom Firmware on kustomoitu/muunneltu laiteohjelmisto virallisesta Firmwaresta.

Custom Firmware poistaa tiettyjä rajoituksia PSP-konsolista. Se mahdollistaa mm. Homebrew (suom. kotitekoisten) ohjelmien ja pelien käytön sekä PSP-pelien varmuuskopioiden käytön.

Eli ne näkemäsi ISO-nimiset kansiot olivat PSP-pelien varmuuskopioille tarkoitettuja kansioita.

Lainaus:
Eiiiii taida olla, mistä sellasen sitten saisi? Voiko sen netistä ladata?
Netistähän sen voi ladata, mutta sen asentaminen vaatii ensin ns. downgrade-toimenpiteen, eli Firmware-ohjelmiston alentamisen versioon 1.50. Ja riippuen Firmware-versiosta tuo toimenpide vaatii ns. Pandora's Batteryn tai Downgrader-ohjelman käytön.

Jos alkaisin selittämään tuosta lisää, niin tulisi piiiitkä teksti, joten selaileppa tämän keskutelualueen ketjuja.

:.Phantomenium.:
Junior Member
_
8. elokuuta 2008 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia erittäin paljon :D

Junior Member
_
8. elokuuta 2008 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko se siis näin?

1) Lataan ton Downgrade jutun.
2) Alennan PSP:ni 1.50 versioon tuolla Downgrade ohjelmalla.
3) Ja sitten tuon Pandora Batteryn.

Ja noiden versioista ei sen kummemmin ole väliä?

Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. elokuuta 2008 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kato jos tää viestiketju auttais sut alkuun. Jos jotain jää epäselväks niin eikun tähän ketjuun kirjotteleen (siis tähän sun omaan =P)

Ja jos oot vähän pihalla tän sanaston kans niin täs ne on erittäin hyvin selitetty.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2008 @ 14:23

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > outo juttu...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy