User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 17:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > kannettavalla 20mbit/s - pöytäkoneella 14mbit/s
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannettavalla 20Mbit/s - Pöytäkoneella 14Mbit/s
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rantsimak
Suspended due to non-functional email address
_
6. elokuuta 2008 @ 23:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla 24MB:n laajakaista liittymä.

Kannettava toimii sekä verkkokortin, että USB-kaapelin kautta n. 20Mbit/s nopeudella.

Kun pöytäkone on yhdistettynä nettiin verkkokortin kautta nopeus on yleensä n. 1,5Mbit/s, mutta modeemin buuttaamisen jälkeen nopeus nousee n. 10Mbit/s.

Kytkiessäni pöytäkoneen USB-kaapelilla nettiin yhteys toimii 14Mbit/s nopeudella, eikä modeemia tarvi buuttailla.

Miksi pöytäkoneeni on hitaampi kuin kannettava?
Miten saisin pöytäkoneen nopeuden nousemaan?

-RantsiMake-
AfterDawn Addict
_
7. elokuuta 2008 @ 00:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laadukas pci väylän verkkokortti saattas auttaa.
rantsimak
_
12. elokuuta 2008 @ 00:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verkkokortti uusittu.
Nopeus nousi samaan kuin USB-piuhalla, eli n. 14Mbit/s.

Ihmetyttää, miksi kannettavani pelittää n. 6Mbit/s nopeammin?

Mitä minun tulisi pöytäkoneelleni tehdä, jotta pääsis kannettavan kanssa samoihin nopeuksiin?

-RantsiMake-
Junior Member
_
24. elokuuta 2008 @ 05:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LordPepsi
Senior Member
_
24. elokuuta 2008 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
USB tä ei kannata käyttää nopeusvertailuihin... verkkokortti paremmin vertailukelpoinen... Miten kokeilet nopeudet ? Missä ?

Asus Rampage 3 Xtreme|Core i7 930 @ 4 GHz + NH-D14|GTX 460 Hawk SLi|6Gigs 1600MHz DDR3|60Gig Corsair SSD| Mozard TX Kotelo
Mainos
_
__

_
rantsimak
_
8. syyskuuta 2008 @ 00:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon kokeillu ties kuinka monella mittarilla, jonka oon netistä löytänyt.

Nettimittari Ficora on kuulemma luotettava...
Sillä oon myös saanut edellä mainitut tulokset.

Mutta olisiko vinkkiä, jolla nopeutta saisi nousemaan???

-RantsiMake-
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > laajakaistaliittymät > kannettavalla 20mbit/s - pöytäkoneella 14mbit/s

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy