User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.11.2024 / 00:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > tietokone "vaihtaa oikean kanavan" tallennuksen alkaessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone "vaihtaa oikean kanavan" tallennuksen alkaessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kirsi1978
Newbie
_
7. elokuuta 2008 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon vähän aikaa sitten hommannu uuden tietokoneen, HP:n m9151.sc. Koneessa on mukana Hauppaugen WinTV 885 digiviritinkortti.

Haluaisin käyttää pelkästään tietokonetta ohjelmien tallennukseen, mulla kyllä on tallentava boksikin mutta on niin onnettoman pieni.. Ongelma tässä on se että jos laitan yhdeltä kanavalta nauhoituksen ja boksi jää päälle toiselle kanavalle, kone nauhoittaa tätä päälle jäänyttä kanavaa eikä oikeaa. Tietokone on liitetty boksiin s-videolla.

Onko millään keinolla mahdollista saada tätä systeemiä toimiin niin että tietokone "osaisi vaihtaa oikean kanavan" kun nauhoitus alkaa? Mulla on myös käytössä Conax kortti, korjaantuuko ongelma jos kortin laittaa tietokoneeseen? Jos näin, mitä tarttis hankkia?

Mulla näkyy Conaxilla nuo viasatin kanavat sekä mtv3 kanavapaketti, miksi media center ei näytä näiden kanavien ohjelmatietoja ohjelmaoppaassa? Onko tätä ongelmaa mahdollista korjata?
mali99
Member
_
8. elokuuta 2008 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ymmärsin oikein, olet kytkenyt kytkenyt Hauppaugeen s-video-johdon digiboksilta. Silloin sen kuuluukin toimia noin.
Hauppauge kaappaa digiboksin kuvan analogisella sisääntulolla. Digiboksia ei välttämättä tarvitse kytkeä tietokoneeseen lainkaan.

Jos haluat vastaanottaa digi-tv:tä tietokoneellasi, pitää siihen kytkeä antenni ja virittää kanavat näkyviin mukana tulleella ohjelmalla.

Luulen, ettei tuohon Hauppaugeen voi kytkeä Conaxia, eli maksulliset kanavat joudut tallentamaan edelleen digiboksilla
tai sitten joudut vaihtamaan digi-kortin sellaiseen malliin johon voi conaxin kytkeä.
Onhan sinulla oma antenni, eikä kaapeli-tv?
kirsi1978
Newbie
_
8. elokuuta 2008 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaapeli-tv on tässä.

Täytyy nyt sitten ihmetellä että mitä tän kans keksii, vaihtaako digikorttia tms. Tuolla media centerillä ois niin paljon kätevämpi tallentaa ohjelmia. Tossa mun digiboksissa on onneton 80G kovalevy niin siihenhän ei mahdu sitten mitään.. Uudessa koneessa on 1 teratavu sekä 500gigan ulkoinen vielä lisäks nii tähän mahtuis muutama leffakin.. :D
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > tietokone "vaihtaa oikean kanavan" tallennuksen alkaessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy