User Käyttäjä Salasana  

tiistai 26.8.2025 / 16:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > dvd-aseman irroitus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD-aseman irroitus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
colazo
Member

1 tuotearvio
_
8. elokuuta 2008 @ 02:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ciao mulla on ehkä pikkasen tyhmä kysymys mutta mun kaverin koneessa on jotkut uudet asemien kiinnitys systeemit semmoset metalliset liuskat enkä tiedä miten sen avaan.
Eli kun yritin poistaa dvd asemaa niin en tiennyt miten sen saan sieltä poistettua. Itselläni on asema kiinni vanhalla kunnon ruuvilla ;) Auttakaa please asema on rikki ja se pitäis saada vaihdettua. kiitos moi

MSI KT4V,AMDATHLON XP 2000MHZ 2400+
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
MikroMake
AfterDawn Addict
_
8. elokuuta 2008 @ 05:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös ne lähde pois etukautta vetämällä?

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
8. elokuuta 2008 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vois auttaa ongelmaan, jos kertoisit mikä koppa on kyseessä. Tai laittaisit jotain kuvaa.

pkaksp
Moderator
_
8. elokuuta 2008 @ 09:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysymyksessä ei ole mitään vikaa, mutta otsikkoon voisit panostaa himpun verran enemmän. Muokkasin tällä kertaa itse otsikon.
AfterDawn Addict
_
8. elokuuta 2008 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä varmaankin sellaiset metalli klipsit jotka on ruuveilla kiinni asemassa.Ei kotelossa.Itselläni on tollaiset pikakiinnikkeet.

Kotelo auki.Ota piuhat pois.
Paina kotelon etuosasta niitä klipsien päitä sisäänpäin/asemaa vasten
ja vedä asema ulos kotelon etupuolelta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. elokuuta 2008 @ 09:39

Mainos
_
__

_
colazo
Member

1 tuotearvio
_
13. elokuuta 2008 @ 00:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo sorry mä tosiaan voisin panostaa otsikkoon pikkasen enemmän ;)

Kone on Kreikassa ja mietin itsekkin miksi en ottanut kuvaa siitä ;)(olis ollut helpompaa selittää) Olen nyt lähdössä sinne takas lauantaina ja pitäis vaihtaa dvd asema kun en viimeks kerenny/osannu ja lento suomeen oli seuraavana päivänä.

Joo siinä on just semmoset metalli klipsit jotka on asemassa kiinni. Mä yritin vetää ja saada ruuveja irti hirveellä vaivalla ja se oliskin ollut noin helppoa saada pois :) kiitoksia vastanneille pitää nyt lauantaina kokeilla irrottaa sitä asemaa kun olen Kreikassa. Ciao

MSI KT4V,AMDATHLON XP 2000MHZ 2400+
VIA VT8377APOLLO KT400
ALL IN WONDER 9000
2X512MB 333 DDR
360GB
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > dvd-aseman irroitus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy