User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 01:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > united dvx 4066 ess & kuvanlaatu
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
United DVX 4066 ESS & kuvanlaatu
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Tinamies
Member
_
31. tammikuuta 2004 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkoi käydä tuo toinen viestiketju vähän pitkäksi, joten aloitin uuden.

Valitin aikaisemmin tuosta veärien vilkkumisesta ja vika tosiaan oli liitännässä. Onko vika sitten laitteen komposiittiulostulossa vai meikäläisen johdossa , sitä en tiedä. Kokeilin piruuttani scarttia, niin johan häipyi vilkkumiset. Tuli tärvättyä aika monta päivää turhiin XviD ja DivX testeihin. Jos olisin heti älynnyt, niin olisin huomannut että ongelma näky mys tavan DVD:ssä.

Etteä ihan muillekin tiedoksi, jos törmäätte vastaavaan.
diski
Member

3 tuotearviota
_
1. helmikuuta 2004 @ 06:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä että avasit uuden ketjun! ja että ongelma selvisi, tiedän kokemuksesta miltä toi tuntuu!

Vinkki vinkeä :

Soitin on mulla toiminut hyvin, mutta on huomioitavaa että ainakin minun yksilö on sikatarkka polton laadusta jos elokuvan bitrate on korkea. Foorumeista on nyt selvinyt minulle että tämä näyttää olevan yleistä DivX soittimissa.

Eli jos soitin lopettaa tiedoston näyttämisen kesken tai elokuva ei meinaa millään lähtee pyörii (tai ei lähde ollenkaan käyntiin) tai elokuva rupee nykimään ja pysähtelemään niin:

Korkelaatuinen video pitää polttaa jopa vain 2x nopeudella. Ja polttoohjelma esim. Nero ei saa olla "tiukilla" eli sen pitää saada polttaa rauhassa.

Kaikki laiteyksilöt eivät ole yhtä tarkkoja.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. helmikuuta 2004 @ 06:13

juhpyl
Member
_
4. helmikuuta 2004 @ 04:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huomasin myös, että eri dvd aihioilla on merkitystä unitedin toistoon. Polttaessani nec 2500:lla mpeg2 tiedostoja niin tdk dvd-rw levyt eivät juuri pyörineet united soittimessani, vaan kuva pätki jatkuvasti ja kuvaan tuli välkkymistä. Kun taas poltin verbatimin dvd+rw levyjä täydellä nopeudella niin mpeg2 tiedostot toistuivat loistavasti. Sama tapahtui monella muullakin levymerkillä. Ilmeisesti polttavalla dvd asemalla ja median yhteensopivuudella siihen on suuri merkitys unitedin toistoon.
Tinamies
Member
_
4. helmikuuta 2004 @ 04:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen polttanut CD-RW -levyille. Niissä en kyllä ole huomannut eroa CD-R -levyihin. CD-R:ät olen polttanut 24x ja CD-RW:n 4x.

En kyllä ole asiaan kiinnittänyt suurta huomiota, mutta en kyllä ala tuhlaamaan kymmeniä CD:itä.

Outo juttu muuten, että ainakaan oma soittimeni ei suostu 'kelaamaan' DivX 5.11:tä, mutta XviDiä kyllä!
juhpyl
Member
_
4. helmikuuta 2004 @ 05:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitin lähinnä sitä, että toiset levymerkit sopivat paremmin polttavaan asemaani kuin toiset. Olen polttanut dvd-rw formaatilla ihan hyviä levyjä, ainoastaan tdk dvd-rw:llä tuli lohdutonta jälkeä. Tietokoneessani tosin tdk-rw toistui ihan hyvin. Muitten valmistajien levyillä united on toistanut dvd-rw levyt ihan hyvin, eikä välkkymistä ja videon pysähtelyä ole tapahtunut.
juhpyl
Member
_
4. helmikuuta 2004 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt näyttäisi siltä, että necillä poltettuna kaikki plus formaatin levyt toistuvat huomattavasti paremmanlaatuisena mpeg2 tiedostona united soittimella. Nyt tuli poltettua sonin dvd-r aihio ja jälki oli huonoa (välkkymistä)unitedin soittimella toistettuna. Polttonopeutena olen käyttänyt kaksikertaista nopeutta.
-Jope-
Newbie
_
12. helmikuuta 2004 @ 08:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä olen polttanut 48x ja välillä 4x koska polton nopeus vaikuttaa siihen että pystyykö leffaa kelaamaan ja pätkiikö se välillä muuten vaan. TDK:n levyjen kanssa ongelmia, välillä voi katketa leffa kesken. Tällä hetkellä käytän Maxell cd-r levyjä ja ei ole valittamista. Kertoisiko joku miten saan tekstit näkymään united dvd soittimella?
diski
Member

3 tuotearviota
_
12. helmikuuta 2004 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla esim. Nasuan levyt ei toimi juuri ollenkaan.

Tekstityksen saa näkymää liitämällä tekstityksen kiinteesti itse filmipätkään, asiaa on käsitelty pitkälti viestiketjussa " United Dvx4066 divx-soitin", viestiketju on toki jo niin pitkä että sen luku on hankalaa
Mainos
_
__
 
_
-Jope-
Newbie
_
12. helmikuuta 2004 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä olisi hyvä ohjelma millä laittaa leffaan jälki käteen kiinteet tekstit?
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > united dvx 4066 ess & kuvanlaatu
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy