User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 3.9.2025 / 21:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > kuva ei näy!? help!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuva ei näy!? HELP!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Catalust
Newbie
_
10. elokuuta 2008 @ 23:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro. Olen yrittäny K-liten ja ffshow kodecilla mutta kuva ei vaan jostain syystä näy? :( ääni kuulu niin kuin pitää mut kuvaa ei vaan tule... Olen sen kyllä saanu tässä näkymään mutta se vaan jonkun asennuksen jälkeen vaan hävisi, enkä ole saanut sitä ns. takaisin... Näyttiksenä toimii ASUKsen A3870Top ja ja prossuna 9850b-e...

Kiitos jo etukäteen!
Member

3 tuotearviota
_
11. elokuuta 2008 @ 00:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita vaikka VLC:tä. Mikä sulla siis ei toimi? Mikään videoko?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. elokuuta 2008 @ 00:57

Catalust
Newbie
_
11. elokuuta 2008 @ 01:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis ei mikään video, ei edes sellainen jotka on ennen varmasti näkyny (äänet kyllä kuuluu ihan oikein). Olen kokeillu uusinta BS.ää, crystallia, VLC.tä ja windows playeriä... ei millään... olen kokeillu asentaa näyttiksen ajuritkin uudestaan mut ei mitään...
Member

3 tuotearviota
_
11. elokuuta 2008 @ 01:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sitte vika on varmaa jossain muualla, kuin playereissä, tai koodekeissa. Asensitko jonkun uuden komponentin koneeseen, kun videot lakkas pyörimästä? Vois kai olla myös joku haittaohjelma. Yritä vielä näyttiksen ajureitten poistamista ja uudelleen asentamista. Sitte jos löydät nii vaikka piirisarjankin ajurit vois asentaa uusiks.
Mainos
_
__

_
coocie98
Senior Member
_
11. elokuuta 2008 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan sinulla käytössäsi uusin Direct X? Päivitä tarvittaessa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > kuva ei näy!? help!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy