User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 8.6.2025 / 18:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > miksi avast home virustorjunta
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miksi Avast Home virustorjunta
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. elokuuta 2008 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kirjaa raporttiin (raporttikatselija >> virheet ) tällaisen virheilmoituksen >>>>

3.8.2008 20:25:37 SYSTEM 1576 AAVM - scanning error: x_AavmCheckFileDirectEx: avfilesScanReal of C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\xxx\APPLICATION DATA\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\99T44V8M.DEFAULT\PREFS.JS failed, 00000005.
3.8.2008 20:25:38 SYSTEM 1576 AAVM - scanning error: x_AavmCheckFileDirectEx: avfilesScanReal of C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\xxxx\APPLICATION DATA\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\99T44V8M.DEFAULT\SESSIONSTORE.JS failed, 00000005.
9.8.2008 21:51:55 SYSTEM 1400 AAVM - scanning error: x_AavmCheckFileDirectEx: avfilesScanReal of C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\xxxx\APPLICATION DATA\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\99T44V8M.DEFAULT\PREFS.JS failed, 00000005.
9.8.2008 21:51:55 SYSTEM 1400 AAVM - scanning error: x_AavmCheckFileDirectEx: avfilesScanReal of C:\DOCUMENTS AND SETTINGS\xxxx\APPLICATION DATA\MOZILLA\FIREFOX\PROFILES\99T44V8M.DEFAULT\SESSIONSTORE.JS failed, 00000005.

Tätä tulee siis päivittäin ja olen asentanut Avastin uudestaankin ja kaikki näyttäs toimivan normaalisti paitsi tää virheilmoitus häiritsee. XP Home käyttis. KOneella 2 käyttäjätiliä; virheilmoitus kirjautuu molemmille käyttäjille.

Lisää tietoa: Huomasin että ilmoitus tulee vain toisella käyttäjätilillä; siis oma tili on järjestelmän valvojatili (sillä ei tule merkintää) ja vierastilin käyttäjällä tulee aina tämä virheilmoitus tuonne Avastin raporttikatselijaan; onkohan siinä jotakin puutteita nyt toiminnassa; osaisko joku kertoa. Kiitos mahd tied.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. elokuuta 2008 @ 11:17

Member

9 tuotearviota
_
19. elokuuta 2008 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Support forumilta löytyi seuraavanlainen viesti liittyen aiheeseen:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alanrf:
All of the 00000005 errors indicate a file that is protected and cannot be accessed by avast. Many security programs/components protect their files from access by other applications (and after all avast is just another application you have chosen to install). So, these are all reports of files that avast has been prevented from accessing.
Eli lyhyesti Avast ei voi skannata kyseisiä tiedostoja, koska ne ovat suojattuja. Ei mitään vakavaa siis. Kannattaa ehkä selata tuota Support forumia, jos syvällisempää tietoa haluat. Tuo löytyi pikaisen haun jälkeen.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > miksi avast home virustorjunta
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy